از سوی رئیس ستاد استقبال و تکریم شهدای غواص خط‎شکن در گلستان؛

رئیس ستاد استقبال و تکریم شهدای غواص خط‎شکن در استان گلستان گفت: محل تدفین 13 دریادل غواص و خط‎شکن در نقاط مختلف استان گلستان مشخص شد.

محل تدفین دریادلان خط‎شکن در گلستان اعلام شد

 به گزارش گلستان 24 عبدالله عین‎علی در گفت‎وگو با خبرنگار ما  ورود شهدای غواص را به استان گلستان گرامی‎داشت و اظهار کرد: دو شهید گمنام در شهر انبارالوم تدفین می‎شوند یکی از شهدا 23 ساله که در اول فروردین امسال تفحص شد و دیگری شهید 18 ساله است که در سوم اردیبهشت ماه جاری مورد تفحص قرار گرفت.

وی از تدفین دو شهید غواص خط شکن در شهر نوده خاندوز خبر داد و افزود: شهدای 27 ساله و 21 ساله که در اول فرودین ماه جاری تفحص شدند در شهرستان نوده خاندوز تدفین خواهند شد.

رئیس ستاد استقبال و تکریم شهدای غواص خط‎شکن در گلستان گفت: یک شهید 19 ساله که یکم فروردین جاری تفحص شد در ستاد انتظامی مرکز استان گلستان تدفین می‎شود.

عین‎علی بیان داشت: دو شهید دریادل پرنام در قرق که یکی 18 ساله و دیگری 24 ساله است با استقبال گرم مردم تشییع و تدفین خواهند شد.

به گفته وی؛ دو شهید 20 ساله و 17 ساله در شهر اینچه‎برون، دو شهید 17 ساله و 27 ساله در شهر نوکنده تشییع و تدفین می‎شوند.

رئیس ستاد استقبال و تکریم شهدای غواص خط‎شکن با اشاره به اینکه محل تدفین دو شهید دریادل غواص در دست بررسی است، گفت: این شهدا 20 ساله و 17 ساله هستند که یکم اردیبهشت ماه جاری تفحص شدند و تا شنبه آینده محل تدفین این دو شهید والامقام مشخص خواهد شد.

به گفته عین‎علی؛ تاریخ مفقودیت شهدای غواص 20 دی سال 1365 در ام‎الرساس بوده است.

رئیس ستاد استقبال و تکریم شهدای غواص خط‎شکن گفت: مراسم استقبال از شهدا در شهرستان گرگان یکشنبه 18 مرداد جاری ساعت 19 از چهارراه شهدا تا محل مصلی وحدت نماز جمعه گرگان خواهد بود و آئین وداع با شهدا ساعت 20 همزمان با نماز مغرب در مصلی آغاز و تا ساعت 23 ادامه می‎یابد.

عین‎علی بیان داشت: بعد از پایان مراسم رسمی مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان گرگان می‎توانند یک ساعت با شهدا نجوا کرده و زیارت کنند پس از آن شهدا به محل مورد نظر انتقال داده می‎شود.

وی افزود: سردار «رمضان شریف» معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و « صادق آهنگران» به عنوان سخنران و مداح ویژه مراسم هستند.

رئیس ستاد استقبال و تکریم شهدای غواص خط‎شکن گفت: روز دوشنبه ساعت 9 و 30 دقیقه تا 12 و 40 دقیقه شهدای غواص از معراج شهدا مقابل بهداری سپاه نینوا تا میدان وحدت تشییع می‎شوند و سپس پیکر پاک شهدا تفکیک و به شهرستان‎های محل تدفین منتقل می‎شوند.

عین‎علی ابراز داشت: دردانه‎های دست بسته و دریادلان سرافراز انقلاب اسلامی در عملیات کربلای چهار و کربلای پنج به مقام شامخ شهادت نائل شدند، از 13 شهید غواص خط‎شکنی که در استان گلستان تدفین می‎شوند سه شهید از عملیات کربلای پنج و 10 شهید از عملیات کربلای چهار هستند.

انتهای پیام/پاسرو

ارسال نظر

  • مرتضی
    0

    دم شماگرم

آخرین اخبار