همزمان با دهه کرامت

خادمین و پرچم مطهر حرم امام رضا(ع) جهت برگزاری مراسم معنوی زیر سایه خورشید به استان گلستان رسید

کاروان زیر سایه خورشید  به  گلستان رسید

به گزارش گلستان 24 ،کاروان زیر سایه خورشید ساعت 21.30 به گلستان رسید و در فرودگاه با استقبال مردمی همراه شد . خادمین و پرچم مطهر حرم امام رضا(ع) با حضور حجت الاسلام ولی نژاد مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان،  هئیات مذهبی ، گروه موسیقی سپاه نینوا و اهالی اهل سنت با لباس محلی ترکمن استقبال گرمی صورت گردید .

جشن زیر سایه خورشید از (25 مرداد) تا (4 شهریور) با شعار «حضورتان در تمام زندگی‌ام جاری است یا علی ابن موسی‌الرضا (علیه السلام)» در 31 استان کشور و 15 کشور خارجی برگزار می‌شود.

استقبال و جشن مردمی در شهرستان مینودشت در 27 مرداد ماه ساعت 12 ظهر در میدان مسجد جامع، شهرستان گالیکش ساعت 17 در خیابان شریعتی جنب بانک ملی، شهرستان گنبدکاووس همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد قائمیه، در 28 مرداد ماه شهر جلین ساعت 11 صبح در مسجد جامع و شهرستان کردکوی همزمان با نماز مغرب و عشاء در مصلی نماز جمعه و در 29 مرداد ماه در شهرستان گرگان و از ساعت 18:30 در میدان شهرداری برگزار خواهد شد.

دیدار با علمای شیعه و سنی، حضور در بیمارستان‌ها، مراکز بهزیستی، زندان، مناطق محروم، منازل شهدا، جانبازان و بیماران، حضور در برنامه شبانه صدا و سیما، دیدار با نظامیان و فدائیان ولایت، حضور در مزار شهدای گمنام و مهدهای قرآنی و دیدار با اصحاب علم و فرهنگ از جمله برنامه‌های جشن زیر سایه خورشید در استان است.

گزارش تصویری از استقبال کاروان زیر سایه خورشید در فرودگاه استان گلستان

ورود خدام حرم رضوی به

ورود خدام حرم رضوی به گرگان (12)

ورود خدام حرم رضوی به گرگان (9)

ورود خدام حرم رضوی به گرگان (8)

ورود خدام حرم رضوی به گرگان (11)

ورود خدام حرم رضوی به گرگان (10)

ورود خدام حرم رضوی به گرگان (5)

ورود خدام حرم رضوی به گرگان (1)

ورود خدام حرم رضوی به گرگان (6)

ورود خدام حرم رضوی به گرگان (7)

ورود خدام حرم رضوی به گرگان (4)

ارسال نظر

آخرین اخبار