حسن گنجی، درمصاحبه با گلستان24؛

این توافق ممکن است بهانه ای برای ورود بیگانگان به ویژه آمریکایی ها به کشور باشد. ولو این که مستقیم نباشد اما با واسطه به کشور نفوذ پیدا کنند.

"بازرسی ها و هیئت های اقتصادی" در پسا تحریم، روزنه های نفوذ بیگانگان در کشور هستند/ بصیرت و معرفت ما، لبیک به ندای رهبر است

حسن گنجی، مسئول آموزش و تربیت بسیج سپاه نینوای گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، معتقد است که مقام معظم رهبری با توجه به گذشته فعالیت هایی که آمریکایی ها و بیگانگان برای نفوذ در کشور های اسلامی به ویژه ایران عزیز ما داشتند هشدار می دهند.

وی می گوید: آمریکایی ها پرونده سنگینی حتی قبل از انقلاب و در زمان رژیم پهلوی داشتند.  آن ها در دربار نفوذ داشتند و امر و نهی می کردند. حدود شصت هزار مستشار نظامی با پیروزی انقلاب اسلامی از ایران بیرون رانده شد. مصادر فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور تحت نفوذ آمریکایی ها و بیگانگان بود.

گنجی با اشاره به این که در سال های اخیر هم این نفوذ را در مجموعه های مختلف کشور می بینیم، می گوید: آن ها در شخصیت های مذهبی و مسئولین کشورمان گاهی با چند واسطه در بیت و مجموعه آن ها نفوذ پیدا می کردند .  در زمان مرحوم منتظری که قائم مقام رهبری بودند دیدیم که چگونه نفوذ کردند و وی را مقابل رهبری قرار دادند. در برخی از نهاد های حکومتی هم در بدو انقلاب نفوذ داشتند.

حسن گنجی تاکید می کند که این یک خطر جدی است. وی می گوید:  با نگاهی که اخیرا به توافق هسته ای می شود، به نظر می رسد که ما باید هشدار مقام معظم رهبری را جدی بگیریم . این توافق ممکن است بهانه ای برای ورود بیگانگان به ویژه آمریکایی ها به کشور باشد. ولو این که مستقیم نباشد اما با واسطه به کشور نفوذ پیدا کنند.

حسن گنجی نفوذ آمریکایی ها

 

مسئول آموزش و تربیت بسیج سپاه نینوا، ادامه می دهد: بحث بازرسی بی قید و شرطی که در جریان آینده روند توافق نامه با یک عبارت و بیان دیگر به آن اشاره کرده اند، یکی از مصادیق نفوذ است. نفوذ  در مراکز نظامی، اقتصادی و مراکز سری و فوق سری ما در روند بازرسی آژانس هسته ای انجام می شود. دشمن در سایه این توافق اهداف نفوذی خودشان را دنبال می کنند. این هوشیاری مسئولین، متولیان امر و همچنین نمایندگان مجلس که چشم بینای عملکرد کلان کشور هستند را می طلبد.

وی همچنین هیئت هایی که در قالب هیئت های اقتصادی وارد ایران می شوند، را یکی از خطرات نفوذ بیگانگان به کشور نام می برد و می گوید: در فضای پسا تحریم باید مواظب باشیم هر قرارداد ، تفاهم و همکاری متقابلی که می خواهیم با کشور های دیگر داشته باشیم، موجب نفوذ اقتصادی و فرهنگی و سیطره سیاسی آن ها بر ما نشود.

گنجی معتقد است که در طراحی خاورمیانه جدید با توجه به بیداری اسلامی و شرایط انقلاب اسلامی ما، باید مواظب بود که دشمنان ما به چند واسطه عواملی در درون انقلاب  نظام و بدنه کشور وارد نکنند که این ها به نوعی پیاده نظام دشمن هستند و این خطر جدی است. بصیرت و معرفت ما در این شرایط حساس می تواند لبیک خوبی به ندای رهبر معظم انقلاب باشد.

ارسال نظر

آخرین اخبار