مالفیسنت با بازی آنجلینا جولی، زنی جوان با قلبی پاک است که در قلمرو جنگل زندگی آرامی دارد. تا اینکه روزی حمله یک ارتش متجاوز توازن سرزمین را به هم می‌زند. مالفیسنت به پا می‌خیزد و محافظ بی‌امان سرزمین لقب می‌گیرد

تحلیل فیلم مالفیسنت

فیلم مالفیسنت "شیطان‌صفت" توسط کمپانی دیزنی ساخته‌شده بود و آنجلینا جولی نقش اول آن یعنی "مالفیسنت" را برعهده داشت.مالفیسنت روایتی متفاوت از داستان "زیبای خفته" بود که سال‌ها پیش،پویانماییآن توسط دیزنی ساخته‌شده بود.

به گزارش گلستان 24 :این فیلم توانست فقط در یک هفته بالغ‌بر میلیون دلار 100میلیون دلار بفروشد وپرفروش‌ترین فیلم هفته درجهان لقب بگیردو حالا در پی استقبال بی‌نظیر مردم از این فیلم در سینماها،فیلم راهی سینمای خانگی آمریکا شده است.

داستان فیلم بر اساس شخصیت منفی و ضدقهرمان کتاب "زیبای خفته " شکل‌گرفته است درواقع در این فیلم به علل تبدیل‌شدن مالفیسنت جادوگرحاضردرداستانزیبای خفته که زیبای خفتهرا به خوابی ابدی فروبرد، پرداخته‌شده است.

مالفیسنت با بازی آنجلینا جولی، زنی جوان با قلبی پاک است که در قلمرو جنگل زندگی آرامی دارد. تا اینکه روزی حمله یک ارتش متجاوز توازن سرزمین را به هم می‌زند. مالفیسنت به پا می‌خیزد و محافظ بی‌امان سرزمین لقب می‌گیرد، اما او درنهایت گرفتار خیانتی بی‌رحمانه می‌شود؛ حرکتی که قلب پاک او را به سنگ تبدیل می‌کند.

شیطان

مالفیسنت برای انتقام، درگیر نبردی حماسی با جانشین پادشاه می‌شود و (اورورا) فرزند تازه به ‌دنیا آمده او را طلسم می‌کند. در همان حال که اورورا بزرگ می‌شود، مالفیسنت پی می‌برد که او کلید برقراری صلح در قلمرو و حتی عامل اصلیخوشبختی واقعی خود مالفیسنت است.

علاوه بر مالفیسنت،پویانمایی موفق "هواپیماها" نیز در 4 نوامبر به‌صورت سی دی و بلو ری عرضه شد. دیزنی دو پویانمایی دیگر خود بانام‌هایNapoleon DynamiteوGarfield Holiday Collectionرا نیز روانه سینمای خانگی کرد تا ماه نوامبررا پرخبرآغاز کند.

ارسال نظر

  • گلستان بلاگ
    0

    سلام
    باتشکر. این مطلب با نام خودتان در گلستان بلاگ منتشر شد
    http://golestanblog.ir/%D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%85%D8%A7%D9%84%D9%81%DB%8C%D8%B3%D9%86%D8%AA/

  • ناشناس
    0

    گ ج ن

  • ناشناس
    0

    گ ج ن

آخرین اخبار