فروش خانه های لوکس در تهران با شیرآلاتی از طلا!

زندگی کاملا متفاوتی دارند؛ سفرها و تفریحاتشان، خودروها و خانه هایشان. دغدغه تنظیم کردن دستمزد با مخارج زندگی را ندارند و پول تو جیبی فرزندشان حتی بیشتر از حقوق یک ماه کارمندی است که هزینه مخارج زندگی یک خانواده را می دهد. بچه پولدارها را می گویم...

خانه های "بچه پولدارهای تهران"ی/ "پنت هاوس" 590 متر!+تصاویر

 به گزارش گلستان 24، زندگی کاملا متفاوتی دارند؛ سفرها و تفریحاتشان، خودروها و خانه هایشان کاملا با سایر افراد شهر متفاوت است. دغدغه تنظیم کردن دستمزد با مخارج زندگی را ندارند و پول تو جیبی فرزندشان حتی بیشتر از حقوق یک ماه کارمندی است که هزینه مخارج زندگی یک خانواده را می دهد. بچه پولدارها را می گویم، همان هایی که با دیدنشان اولین سوالی که به ذهن همه ما می رسد این است که: این همه پول را از کجا آورده اند؟

 

 

خانه بچه پولدارها کجاست؟

این روزها در تهران، در حالی که عموم مردم توانایی خرید مسکن را ندارند و باید به دنبال راه های رسیدن به وام مسکن برای خرید خانه ای کوچک باشند، هستند کسانی که بدون هیچ دغدغه ای خانه های لوکس در بالای شهر را خرید و فروش می کنند. خانه هایی که بیشتر شبیه به کاخ می ماند تا خانه!

 

 

 

 

خانه ای لوکس در تهران با شیرآلاتی از طلا!

آگهی روزنامه را ورق می زنم، به صفحه فروش خانه ها که می رسم، متراژ خانه ها و قیمت هایشان با یکدیگر متفاوت است. در میان این آگهی ها یک آگهی فروش توجهم را جلب می کند. پنت هاوسی که شیرآلاتش طلاست! دیوارهایش ابریشم کوب شده و آشپزخانه آن از چوب بلوط ساخته شده!

متراژ این پنت هاوس 590 متر است و طی تماس تلفنی خبرنگار با منتشر کننده این آگهی مشخص شد که قیمت هر متر این خانه 25 میلیون تومان بوده و به ازای هر طبقه که بالاتر برویم 3 درصد به این قیمت اضافه می شود.

 

 

تصویر آگهی فروش پنت هاوس 590 متری

 

با مروری به آگهی های ثبت شده در املاک شمال شهر تهران این دسته از آگهی ها به وفور یافت می شود. خانه های لوکسی که ویژگی‌های خاص مثل: حیاط سازی‌های منحصربه فرد با آبشار، استخرهای اختصاصی، سالن های ورزشی بیلیارد و گلف و امکانات ویژه این چنینی را دارا هستند.

 

 

طی تماس تلفنی خبرنگار «فردا» با یکی از این املاک مشخص شد که بازار خرید و فروش این پنت هاوس ها راکد نبوده و به راحتی این املاک معامله می شوند.

مشاور این املاک به خبرنگار ما می گوید: در حالی که خرید و فروش خانه های معمولی در رکود هستند و معاملات آن چنانی صورت نمی گیرد، خانه های لوکس و خانه های زیرقیمت بازار فروش خوبی را دارا هستند./جام

ارسال نظر

آخرین اخبار