سید احمد حسینی، در مصاحبه با گلستان24؛

این فیلم کاملا برگفته از تاریخ اسلام است و از متن واقعی دین و کتب تاریخی اسلام برگفته شده است.

کسانی که دنبال واقعیت هستند، با دیدن  فیلم "محمد رسول الله" حق را از ناحق تشخیص می دهند

سید احمد حسینی، فعال فرهنگی شهرستان کردکوی، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با بیان این که خروجی فرهنگی فیلم محمد رسول الله که چند سال پیش توسط مصطفی عقاد ساخته شد، مطلوب نظر ما نیست، می گوید: ما باید در مقابل آن ها اقدامات فرهنگی لازم را انجام و واقعیت های تاریخ اسلام را به مردم جهان و مسلمانان نشان می دادیم.

حسینی با اشاره به این که فیلم محمد رسول الله آقای مجیدی کاملا برگفته از تاریخ اسلام است و از متن واقعی دین و کتب تاریخی اسلام برگفته شده است، می گوید: این فیلم می تواند بیانگر یک تاریخ صحیح از زندگی پیامبر اسلام (ص) و شکل گیری حکومت اسلامی به دست ایشان باشد.

 

احمد حسینی فیلم محمد رسول الله

این فعال فرهنگی معتقد است مخالفت ها با این فیلم کاملا طبیعی است. وی دراین باره می گوید: آن چیزی که داعش و گروهک های انحرای از اسلام در دست دارند، تحریفات دین است نه واقعیت آن. بنابراین هرآنچه که نشان دهنده چهره واقعی اسلام باشد با آن مخافت می کنند. زیرا قصد و نیت نهایی آن ها به انحراف کشاندن افکار عمومی مردم جهان است.

وی با اعتقاد به این که این فیلم قطعا می تواند در جهان حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد، ادامه می دهد: این موضوع  به عملکرد خود ما بر می گردد. دشمنان اسلام در مقابل این فیلم جبهه گیری کردند. ما نیز باید با تدبیر و با بهره گرفتن از فرهنگ در اشاعه این فیلم تلاش کنیم. مردم را ترغیب کنیم که این فیلم را ببینند. یقینا کسانی که دنبال واقعیت هستند، با دیدن این فیلم می توانند حق و ناحق را از هم تشخیص بدهند.

ارسال نظر

آخرین اخبار