نماینده ایران در اسکار 8 میلیاردی شد

خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های خارجی به تماشای «محمد رسول الله(ص)» نشستند

 استقبال از «محمد رسول‌الله(ص)» همچنان ادامه دارد

به گزارش گلستان24، فروش فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» تاکنون در تهران به مرز 3میلیاردو 885 میلیون تومان رسیده است و

در شهرستانها نیز به فروشی معادل 4 میلیاردو 25 میلیون تومان رسیده است.

فیلم محمد رسول الله (ص) به کار گردانی مجید مجیدی  از 5 شهریور ماه در 40 سینما در تهران و 88 سینما در شهرستان اکران شده است.

اکران این فیلم که به همت اداره کل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به صورت ترجمه همزمان به زبانهای عربی و انگلیسی برای مهمانان خارجی صورت گرفت با استقبال خوبی از سوی خبرنگاران رسانه های خارجی مقیم و غیر مقیم همراه شد.

در این اکران خصوصی که با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سینما فرهنگ انجام شد، حدود 120 خبرنگار و نماینده رسانه های خارجی در ایران از جمله خبرگزاری آناتولی ترکیه، خبرگزاری کویت، خبرگزاری EFE اسپانیا، AFP فرانسه و شبکه های تلویزیونی المیادین لبنان، الیوم فلسطین، فونیکس چین، المنار لبنان، الجزیره قطر، یورو نیوز فرانسه، ان اچ کی ژاپن، آسیا لبنان و همچنین روزنامه های ون هویی چین و وال استریت ژورنال آمریکا به تماشای فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) نشستند. 

همچنین برخی از سفرای کشورهای اسلامی و نمایندگان آن ها مانند سفرای کشورهایی چون تونس، کنیا، الجزایر، افغانستان، اندونزی، جمهوری آذربایجان، کومور، مالزی و... از دیگر میهمانان این برنامه بودند.

بنابراین گزارش و بعد از نمایش فیلم، مجیدی در جمع خبرنگاران خارجی و مهمانان این مراسم به سوالات و ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

مجیدی در گفتگو با خبرنگاران به روند تولید این فیلم سینمایی، همچنین استفاده از ظرفیت‌های داخلی و خارجی برای ساخت آن و امکان تولید قسمت‌های بعدی این فیلم اشاره کرد.

کارگردان فیلم محمد رسول الله(ص) در بخشی از اظهارات خود با اشاره به اینکه فیلم محمد (ص) در داخل و خارج کشور با اقبال عمومی خوبی مواجه شده است، افزود: این فیلم در آینده ای نزدیک در کشور ترکیه و پس از آن در دیگر کشورهای اسلامی از جمله سنگاپور، اندونزی، مالزی، سریلانکا و در ادامه در کشورهای آمریکایی و اروپایی به نمایش گذاشته می شود.

وی در ادامه به موضوع تحریم این فیلم از سوی برخی مقامات سعودی اشاره و تصریح کرد: عربستان با وجود وقایع اخیر و کشتار مردم و کودکان بی دفاع یمن به هیچوجه صلاحیت لازم برای اظهار نظر در این حوزه را ندارد.

ارسال نظر

آخرین اخبار