دبیر جشنواره شهدای غواص گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای شهدای غواص و مدافع حرم در استان گلستان تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره "شهدای غواص و مدافع حرم" گلستان تمدید شد‌

محمد رعیت صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای "شهدای غواص و مدافع حرم" در استان گلستان 2 هفته تمدید شد و خبرنگاران و رسانه‌ها فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش گلستان24، وی افزود: در جلسه‌ای که برگزار شد، مقرر شد مهلت انتشار آثار برای شرکت در جشنواره 2 هفته تمدید شود، بنابراین 23 مهرماه آخرین مهلت برای انتشار آثار تعیین شده و 30 مهر آخرین مهلت ارسال آثار است.

 جشنواره

دبیر جشنواره شهدای غواص و مدافع حرم تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بهره‌مندی از ابزار فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و هوشیاری و بصیرت‌افزایی از جمله اهداف این جشنواره است.

رعیت افزود: جشنواره رسانه‌ای شهدای غواص و مدافع حرم استان گلستان با همکاری سازمان بسیج رسانه استان گلستان و همکاری و پشتیبانی ستاد کنگره شهدای استان با هدف ترویج فرهنگ مقاومت‌، ایثار‌، جهاد و شهادت و بهره‌مندی از ابزار فرهنگ و هنر در انتقال آموزه‌ها و واقعیات دفاع مقدس، ترویج ادبیات مقاومت و نقش شهدای غواص و مدافع حرم در فرهنگ دفاع مقدس، هوشیاری و بصیرت‌افزایی در جامعه طراحی و اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گلستان می‌توانند، آثاری که از اول بهمن ماه سال 1393 تا 23 مهرماه سال 94 در رسانه‌های مکتوب و مجازی مرتبط با موضوعات 5گانه جشنواره پیرامون شهدای غواص و مدافع حرم منتشر کرده‌اند را برای شرکت در جشنواره به آدرس دبیرخانه ارسال و یا بصورت حضوری تحویل دهند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار