حجت الاسلام مجتبی مومن، در مصاحبه با گلستان24؛

هدف وهابیت آل سعود درکشتار منا نابودی ایرانیان بود.آن ها چشم دیدن ما را ندارند و سعی می کنند ایرانی را جلوی چشم مردم جهان به عنوان خارج از دین معرفی کنند.

عناد آل سعود با ایران ، دلیل وجود فاجعه منا بود

حجت الاسلام مجتبی مومن، مسئول دارالقرآن حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان و فعال فرهنگی این شهرستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24،  با تاکید بر این که فاجعه منا یک کشتار عامدانه بود، می گوید: آل سعود وهابی، شیعیان را بی دین می خواند و می خواهد پای ایرانیان را از حج ببرد. حتک حرمت آن دو جوان ایرانی در فرودگاه عربستان هم به این دلیل بود که ما حج را تحریم کنیم.

این فعال فرهنگی هدف وهابیت آل سعود درکشتار منا را نابودی ایرانیان می داند و می گوید: در این فاجعه علاه بر ایرانیان ، چندین کشور مسلمان دیگر نیز عزادار شد .

مجتبی مومن آل سعود فاجعه ما

وی ادامه می دهد: جناب  سید علی طاهری، نماینده مردم گرگان نیز دیشب می فرمودند آن روحانی ترکمن که چهره ایرانی هم نداشت و عربی می دانست، شنیده بود که وهابیون با خود می گفتند ایرانی ها را رها کنید تا بمیرند. آن ها برای کشته های ایرانی لفظ هَلَکَ به معنی به هلاکت رسید را استفاده می کردند. لفظی که برای کافرین استفاده می شود و برای کشته های دیگر کشور ها، لفظ وفاتَ به معنی فوت شد به کار می رفت.

حجت الاسلم مومن، با اعتقاد به این که آل سعود با ایرانی ها و شیعیان عناد و دشمنی دارد ، می گوید: از آن جایی که دین اسلام  در همه کشور ها فراگیر  و شیعه در بین همه مذاهب اسلامی زیادتر شده است، آن ها چشم دیدن ما را ندارند و سعی می کنند ایرانی را جلوی چشم مردم جهان به عنوان خارج از دین معرفی کنند. عنادی که آل سعود با ایران  دارد، دلیل وجود فاجعه منا بود.

مجتبی مومن آل سعود فاجعه ما

مسئول دارالقرآن حوزه علمیه امام صادق (ع) می گوید: در آخرالزمان اسلام دین فراگیر است. دشمنان برای این که مردم از این دین برگردند، داعش را بوجود می آورند که عربی نمی داند، عرب نیست، مسلمان نیست، نماز نمی خواند و هیچ چیز از اسلام نمی داند. فقط یک پرچم سیاه با نام محمد رسول الله (ص) به دست می گیرد ، خود را مسلمان می نامد و مثل مرغ و گوسفند، انسان ها را سر می برد تا مردم جهان دست از اسلام بکشند.

ارسال نظر

آخرین اخبار