رضا نظری، در مصاحبه با گلستان24؛

من فکر می کنم وزارت امور خارجه بیشتر این ها باید وارد گود می شد و جا داشت بهتر از این ها عمل شود.

دوستی های اتفاقی با دشمنان جایز نیست / وزیر امور خارجه وارد گود نشد

رضا نظری، فعال فرهنگی شهرستان خان ببین، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، می گوید: آل سعود خائن، برادر داعش و همکاسه اسرائیل و شیطان بزرگ است. عربستان سعودی باید پاسخگوی این بی کفایتی باشد. سرنیزه را تا کی باید در آستین جای داد؟ آل سعود باید پاسخگو باشد. زیرا مقصر اصلی این فاجعه است.

این فعال فرهنگی معتقد است که اگر آل سعود اجازه می داد به فاجعه دیدگان کمک شود و یا به آن ها آب می رساند، این اتفاق  نمی افتاد. وی می گوید: ما آن ها را خادم الحرمین نمی دانیم. بلکه آنان خائن الحرمین هستند. این موضوع را با به خون کشیدن مسلمانان در منا و عزا کردن عیدشان ثابت کردند. یک روز خداوند تقاص این خون های ریخته شده را از آنان پس می گیرد.

رضا نظری آل سعود وزارت امور خارجه

نظری با بیان این که خوشبختانه ما رهبری همچون آیت الله خامنه ای داریم که هر زمان لازم بدانند وارد عمل می شوند، ادامه می دهد: چند روز گذشته  طوری صحبت کردند که حتی لحن صحبت کردن عربستانی ها با حجاج ما تغییر کرد. دوستانی که از حج برگشته بودند می گویند بعد از اولتیماتومی که رهبری دادند، برخورد و رفتار آنان عوض شد.

وی می گوید: هماگونه که در قرآن آمده است و علمای دینی هم به آن تاکید دارند، مدارا کردن با دشمن خوب است. اما اگر دشمنی بر سر دین ، آیین و جامعه اسلامی باشد، به هیچ عنوان مدارا کردن حتی به صورت اتفاقی جایز نیست. من فکر می کنم وزارت امور خارجه بیشتر این ها باید وارد گود می شد و جا داشت بهتر از این ها عمل شود.

 

«چشم هایی که در منا بسته شد، برای دوباره دیدن مهتاب بی قراری می کرد. شاید هم برای دوباره دیدن گل های آفتابگردان. روز ها گذشت از بدرقه و خواسته های عزیزان به هنگام بدرقه. در لحظه آمدنشان چطور شد که بعضی از حاجیان ما با لباس احرام سرخ برگشتند. متن پارچه نوشته هایی که بر روی دیوار بود عوض شد. باشد که انشاالله خداوند رحمان، تقاص این همه خون پاک را از آل سعود خائن بگیرد.»

ارسال نظر

آخرین اخبار