دبیر همایش رشد و توسعه بالاجاده در مصاحبه با گلستان24؛

این همایش از ساعت 8.30 تا 12 ظهر 15 آبان در تکیه حسینیه بالاجاده با حضور فرماندار ، مسئولین و اهالی رسانه برگزار می شود. به دنبال این هستیم که اگر شرایط محیا باشد، بالاجاده به شهر ارتقا پیدا کند. همچنین پیگیر موضوعات و مشکلات بالاجاده در ابعاد مختلف هستیم و مسئولین می توانند در این راه به ما کمک کنند.

بالا جاده، میزبان همایش رشد و توسعه / دکتر یعقوب جعفری : پیگیریم بالا جاده "شهر" شود

دکتر یعقوب جعفری، رئیس شورای پرستاری و دبیر همایش رشد و توسعه بالاجاده، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، درباره این همایش گفت: این دومین همایش رشد و توسعه بالاجاده است . همایش رشد و توسعه اول حدود پانزده سال پیش برگزار شده است و مجددا امسال برگزار می گردد.

دبیر همایش رشد و توسعه بالاجاده در بیان اهداف این همایش عنوان کرد: اهداف ما در این همایش این است که کل دانش آموختگان و فارغ التحصیلان بالاجاده را گرد هم جمع کنیم تا راجع به رشد و توسعه بالاجاده همفکری و فعالیت کنند.

وی افزود: در همین راستا یک مجمع مشورتی رشد و توسعه در بالاجاده تشکیل دادیم. یک بعد مهم کار این مجمع، بعد آموزشی است. آن ها در مسائل آموزشی که در آینده قرار است در ابعاد کشاورزی، آموزشی، بهداشتی، سلامت و عرصه های فرهنگی به مردم روستا داده شود، فعالیت کنند. همچنین با حضور در مدارس درباره بهداشت  و موضوعات مختلف محصلین اقدام کنند.

 

یعقوب جعفری همایش رشد و توسعه بالاجاده

 

در اساس نامه این مجمع مشورتی آمده است که به هیچ عنوان در کارهای حزبی، سیاسی، گروهی و انتخاباتی  اظهارنظر نمی کند. صرفا هدف این است که دانش آموختگان و فارغ التحصیلان گرد هم جمع شوند و نظر های مشورتی خود را به دهیاری و شورای اسلامی ارائه کنند.

دکتر جعفری در ادامه گفت: اولین کار بعد از تشکیل مجمع بعد از یک سال و نیم، این بود که دومین همایش رشد و توسعه بالاجاده را برگزار کنیم تا  بتوانیم توانمندی های بالاجاده را با مقالاتی که از سمت فارغ التحصیلان در روز همایش ارائه می شود ارتقا دهیم.

وی افزود: در روز همایش، برخی از توانمندی های بالاجاده به نمایش گذاشته می شود. از جمله این که کل کتاب هایی که اهالی بالاجاده منتشر کرده اند، به صورت نمادین جمع آوری می گردد. آثار فرهنگی بالاجاده نیز در یکی از غرفه ها نمایش داده می شود. همچنین  آثار 17 شهید بالاجاده ، صنایع دستی، سایت های فعال بالاجاده، شرکت ها و مراکز اقتصادی در غرفه های مختلف به نمایش عموم گذاشته می شود.

این همایش از ساعت 8.30 تا 12 ظهر 15 آبان در تکیه حسینیه بالاجاده با حضور فرماندار ، مسئولین و اهالی رسانه برگزار می شود.

 

یعقوب جعفری همایش رشد و توسعه بالاجاده

 

جعفری در جواب این سوال که این همایش ادامه دار خواهد بود یا خیر گفت: یکی از اهداف ما این است که به بچه ها آموزش دهیم تا چنین همایش هایی را ادامه دهند. انشاءالله با تشکیل این مجمع، در آینده این همایش ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: ما این همایش را "رشد و توسعه بالاجاده" نامگذاری کردیم و انتظار ما از مسئولین این است که به مشکلات بالاجاده رسیدگی کنند. به دنبال این هستیم که اگر شرایط محیا باشد، بالاجاده به شهر ارتقا پیدا کند. همچنین پیگیر موضوعات و مشکلات بالاجاده در ابعاد مختلف هستیم و مسئولین می توانند در این راه به ما کمک کنند.

ارسال نظر

آخرین اخبار