در سایه سکوت مسئولین؛

متأسفانه این روزها صحنه‌های تأسف‌برانگیز، خلاف شرع، عرف و قبح‌شکنی‌های گسترده در این منطقه گردشگری رقم می‌خورد. ایام نوروز و ایام پاییز این قطب گردشگری مملو از گردشگرانی می‌شود که از تهران و سایر شهرها در قالب تورهای چند روزه عازم شهرستان آران و بیدگل می‌شوند. در این ایام چهره این شهر کاملاً مذهبی دگرگون شده و شاهد صحنه‌های رقت‌باری می‌شود.

کشف حجاب در کویر مرنجاب در روز هفتم شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) + تصاویر
به گزارش گلستان24، کویر مرنجاب به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری کشور در ایام نوروز و ایام پاییز مملو از گردشگرانی می‌شود که از تهران و  سایر شهرها در قالب تورهای چند روزه عازم شهرستان آران و بیدگل می‌شوند. در این ایام چهره این شهر کاملاً مذهبی دگرگون شده و شاهد صحنه‌های رقت‌باری می‌شود.
 
منطقه کویر مرنجاب همواره از مناطق پرجاذبه و زیبای کویر مرکزی کشور است که سال‌هاست تعداد زیادی گردشگر از این منطقه بازدید می‌کنند.
 
متأسفانه این روزها صحنه‌های تأسف‌برانگیز، خلاف شرع، عرف و قبح‌شکنی‌های گسترده در این منطقه گردشگری رقم می‌خورد. ایام نوروز و ایام پاییز این قطب گردشگری مملو از گردشگرانی می‌شود که از تهران و  سایر شهرها در قالب تورهای چند روزه عازم شهرستان آران و بیدگل می‌شوند. در این ایام چهره این شهر کاملاً مذهبی دگرگون شده و شاهد صحنه‌های رقت‌باری می‌شود.
 
این شهر یکی از مناطق مذهبی و اصیل استان اصفهان است که با تقدیم بیش از ۸۴۰ شهید به انقلاب اسلامی رتبه اول ایثارگری را نسبت به جمعیت خود  دارا می‌باشد و به همین دلیل با عنوان دارالشهدا شناخته می‌شود.
 
علاوه بر این عزاداری این شهر در ماه‌های محرم و صفر  همواره از عزاداری‌های سنتی و نمونه کشوری و همواره مورد توجه بوده است‌. اما در اثر بی‌توجهی مسئولین و متصدیان و عدم توجه به توصیه‌های امام جمعه، روحانیت و حوزه‌های علمیه و تشکل‌های مذهبی و اکثریت قریب به اتفاق مردم مذهبی شهر قبح‌شکنی‌های گسترده در منطقه مرنجاب رقم می‌خورد. 
 
 
تصاویر زیر مربوط به گوشه‌ای از این قبح‌شکنی‌ها در روز هفتم شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در تاریخ ۸ آبان ۹۴ در  این منطقه می‌باشد. 
 
 
 
 

ارسال نظر

آخرین اخبار