اسماعیل زاهدرپور فرزند رجب که بازنشسته تیپ یکم نینوا بود به مدت یک ماه به صورت داوطلبی در سوریه به مباریزه با تکفیری های داعشی ملعون مشغول بود که بامداد امروز در شهر حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پنجمین شهید مدافع حرم استان گلستان شهید اسماعیل زاهد پور از شهرستان کردکوی

به گزارش گلستان24، ساعاتی قبل، خبر شهادت یکی دیگر از فرزندانِ «اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه)» در شهر حلب سوریه اعلام شد.

شهید اسماعیل زاهد پور

شهرستان کردکوی بامداد امروز اولین شهید مدافع حرم خود را در دفاع از حرم حضرت زینب (س) تقدیم اسلام ناب محمدی کرد.

خون پاکِ «اسماعیل زاهدپور»، به دست «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» بر زمین ریخت و ارواحِ پاکش به ارواحِ مطهر صدها شهیدِ مدافعِ حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) پیوست.

اسماعیل زاهدرپور فرزند رجب که بازنشسته تیپ یکم نینوا استان گلستان بود به مدت یک ماه به صورت داوطلبی در سوریه به مبارزه با تکفیری های داعشی ملعون مشغول بود که بامداد امروز در شهر حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

هنوز از اطلاعاتی از انتقال پیکر این شهید بزرگوار در دست نیست.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می گردد.

انتهای پیام/رادکانا

ارسال نظر

  • شمالی !
    0

    عکسش کو ..

  • ناشناس
    1

    روحش شاد

  • سیامک
    1

    خدا رحمتش کنه.باید همه این گروههای تروریستی تو سوریه و عراق نابود کرد ب امید روزی ک ایرانیا با هم متحد بشن و این گروههارو ریشه کن کنن.سیامک از شاهرودی های مقیم گرگان

  • عسل
    0

    یکی ازشهدای شهرمابودوخیلی براش ناراحاتم روحش شادباشه پوسترعکسش توی شهرزده شده

  • محمد
    0

    یکی ازدوستان شهیداسماعیل زاهدپورهستم درموقع دفن شهید زاهدپور پیکرشهیدرابغل کردم وپیکرش رابوسیدم وباپیکرشهیدوداع کردم ، ومن درهمان لحظه به این شهیدعزیز قول دادم که داعش همینطور شمارا به شهادت رساند بجای شما ده نفر ازتکفیریهای داعش سقط خاهم کرد

آخرین اخبار