فارقی در واکنش به اعدام شیخ نمر:

این کار واکنش هایی در پی خواهد داشت، خصوصا در عربستان و یمن تحرکات بر علیه آنان بیشتر خواهد شد.

اعدام شیخ نمر واکنش بدی در پی دارد/خون این عالم باعث بیداری جهان اسلام می شود

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی فارقی، مسئول حوزه علمیه سفیران هدایت گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، ضمن تسلیت جهت اعدام روحانی برجسته و مبارز، شیخ نمر، گفت: اعدام شیخ نمر به عواملی در درون خانواده سلطنتی آل سعود و یک سری عوامل بیرونی بر می گردد.

وی با اشاره به این که چند روز پیش شاهد اتفاقات وحشیانه و قتل عام بیش از هزار مسلمان در نیجریه بودیم، به شیخ زکزاکی حمله شد و وی را محبوس کردند، افزود: اما جامعه جهانی به هیچ یک از این اتفاقات واکنشی نشان نداد. این یک امتحان است تا دشمن دریابد دنیای اسلام چه واکنشی در برابر این اقدامات نشان می دهد. متاسفانه فقط در ایران و چند کشور مسلمان دیگر بر علیه این اقدام تجمع و اعتراض کردند.

 

فارقی شیخ نمر

 

مسئول حوزه علمیه سفیران هدایت گرگان معتقد است حکام ملعون سعودی این فرصت را مغتنم شمردند تا در شرایطی که جهان اسلام در سراسر جهان دچار هجمه است، این جنایت را انجام دهد. وی ادامه داد: این کار واکنش هایی در پی خواهد داشت، خصوصا در عربستان و یمن تحرکات بر علیه آنان بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام فارقی عنوان کرد: هر عالمی که در راه اسلام و مکتب اهل بیت شهید شود، قطعا خون وی سبب بیداری، هوشیاری ، مقاومت و شجاعت ملت مسلمان خواهد شد و انشاءالله به سرنگونی رژیم آل سعود منجر می شود.

 

ارسال نظر

  • فاطمه
    0

    مرگ بر آل سعود
    به قول حاج آقا فارقی ان شاءالله آل سعود نابود خواهد شد.

آخرین اخبار