مشاور مدیرکل آموزش و پرورش تهران مطرح کرد

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به برگزاری اولین دوره ارتقای سواد فضای مجازی ویژه مربیان شهر تهران گفت: برای تربیت اسلامی دانش آموزان می‌توان از فرصت‌های موجود در تکنولوژی‌های جدید بهره جست.

بهره‌گیری از فرصت‌های موجود در تکنولوژی‌ها برای تربیت اسلامی دانش‌آموزان

به گزارش گلستان24،احمد قیومی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران امروز در اولین دوره ارتقای سواد فضای مجازی که به همت اداره کل اموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، اظهار داشت‌: سه ماه طول کشید تا محتوای لازم را برای جامعه مخاطب تهیه کنیم و برای مخاطبان دوره ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم محتوای جداگانه ای تهیه شده است.

احمد قیومی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش

وی افزود: آینده پژوهی‌ها به ما نشان می‌دهد در چند سال آینده در برخی حوزه‌ها زندگی مجازی خواهیم داشت و افراد به طور کامل در فضای مجازی زندگی خواهند کرد.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: محتوای خوبی برای اولین دوره ارتقای سواد فضای مجازی مربیان شهر تهران تهیه شده است و هدف ما این است تا افرادی که در این دوره اموزش می‌بینند بعدها به مربی تبدیل شوند به همین دلیل بسته کامل آموزشی در اختیار آنها قرار گرفته است.

قیومی ادامه داد: کد دوره ضمن خدمت برای این دوره دریافت شد تا در کنار دوره‌های ضمن خدمت از سالهای آینده برای مربیان دوره‌های آموزشی را داشته باشیم تا پس ازآن این محتوا را به خانواده‌ها ارائه دهند چرا که شاید دانش آموزان در مدرسه تلفن همراه نداشته باشند اما اغلب آنها در خانه تبلت دارند و برخی از نرم افزارهای موجود در تلفن همراه را می‌توان بر روی سیستم کامپیوتر نیز نصب کرد.

وی گفت: باید تلاش کنیم که از تکنولوژی و فناوریهای موجود به بهترین نحو استفاده کنیم. 15 مقوله را در فضای مجازی احصا و برای آن محتوا تولید کرده ایم قطعاً هر تکنولوژی با تهدیداتی همراه است اما فرصت‌های زیادی نیز ایجاد می‌کند تا از آنها بهره برد تا بتوانیم به تربیت اسلامی که در سند تحول بنیادین ذکر شده دست یابیم.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران خاطرنشان کرد: باید به دانش آموزان بیاموزیم تا در فضای مجازی به جاهایی که نیاز است ورود پیدا کنند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار