فرماندار گرگان در جمع مسئولین شهرستانی عنوان کرد؛

فرماندار گرگان گفت: ادارات شهرستان موظفند برنامه های پیش بینی شده جهت اجرا در ایام ا... دهه فجر را از هم اکنون تدوین و اجرایی کنند.

استارت برنامه های دهه فجر در گرگان زده شد

 به گزارش گلستان24، یحیی خاکی، فرماندار گرگان با تسلیت شهادت آیت ا.. شیخ نمرباقر النمر، عالم بزرگوار تشیع که موجبات تالم مسلمین را فراهم نمود گفت: جمهوری اسلامی بر اساس آموزه های دینی و اندیشه های بکر امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی شکل گرفت . نهال انقلاب با ایثارگری مردم این سرزمین و اهدای خون شهیدان آبیاری و با هدایت رهبر عظیم الشان انقلاب استمرار یافت.

 

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در طول سالها با پدیده های بسیاری روبرو بوده است و آنچه موجب پایداری و نفوذ ناپذیری آن گردیده همانا ریشه های دینی و اعتقادی انقلاب ، لطف خداوند متعال و حضور مردم در تمام صحنه ها و دفاع از این مرز و بوم بوده است .

فرماندار گرگان تصریح کرد: امسال در آستانه ورود به سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب ضرورت دارد تا با طراحی برنامه های متنوع و با بهره گیری از فن آوریهای نوین و نیز ابزارهای سنتی توسط کمیته های 14 گانه مشخص شده در ستاد، انتقال مفاهیم و دستاوردهای انقلاب به نحو شایسته ای به نسل جوان و نوجوان منتقل گردد، لذا هریک از ادارات شهرستان موظفند برنامه های پیش بینی شده جهت اجرا در ایام ا... دهه فجر را از هم اکنون تدوین و پس از تائید کمیته مربوطه، توسط دبیرخانه ستاد جمع بندی و نهایتا جدول روزشمار برنامه های شهرستان تهیه گردد .

خاکی در پایان یادآور شد: امسال علاوه بر برنامه های عادی، طراحی چند برنامه شاخص در شهرستان که دارای برد استانی باشد نیز مد نظر دستگاهها قرار گیرد و در جلسه آتی ستاد جهت بررسی و تصویب ارائه شود.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار