آن ها برای اجرایی کردن نقشه جدیدشان نیاز به افرادی داشتند که هم دارای کمی شهرت باشند تا بتوانند از رسانه ها به عنوان بلند گو استفاده کنند و هم به دلیل مشکلاتی که داشتند درخواست آن ها را بپذیرند...

سناریو نانوشته کشف حجاب نابازیگران

 به گزارش گلستان24، سال هاست که دشمنان اسلام برای از بین بردن این دین نقشه می کشند و به هر ابزار و وسیله ایی برای رسیدن به این هدفشان متوسل می شوند. آن ها مدت هاست که به این نتیجه رسیده اند که برای از بین بردن اسلام باید حجاب را از سر زنان مسلمان بر دارند و فساد و فحشا را در بین آن ها رواج دهند. سند این ادعای ما گفته های مستر همفر، جاسوس معروف انگلیسی است که گفته است:«زنان مسلمان دارای حجاب محکم هستند و نفوذ فساد در میانشان ممکن نیست. به هر وسیله ای شده باید آن ها را از حجاب اسلام خارج کرد. آنگاه مردان و جوانان فریفته می شوند و فساد در کانون خانواده ها رخنه می کند.»

در جایی دیگر نیز  میشل نویسنده اسلام ستیز فرانسوی می گوید: «جنگ بر ضد اسلام گرایی؛ با کشتن مسلمانان فایده ای ندارد؛ فقط با فاسد کردن آن ها می‌توان به پیروزی دست یافت. پس باید به جای بمب بر سر مسلمانان دامن های کوتا ریخت.» و فرانتس فانون جامعه شناس و فیلسوف فرانسوی نیز می گوید:« استعمار حداکثر کوشش خود را بر مسئله چادر تمرکز داده است. هر چادری که دور انداخته می شود افق جدیدی را که تا آن هنگام بر استعمارگر ممنوع بود در برابر او می گشاید. پس از دیدن هر چهره بی حجابی امید های حمله ور شدن اشغالگر ده برابر می گردد.» ها ی کوتاه فرو بریزیم»

به همین دلیل پروژه کشف حجاب توسط دشمنان اسلام در ایران و سایر کشورهای اسلامی کلید خورد و با توجه به موقعیت زمانی هر دوره و امکاناتی که در اختیار دشمن بود، اجرا شد.

 

کشف حجاب بازیگران

 

 

اولین اقدام؛ کشف حجاب رضاخانی

 

 

رضاخان به عنوان دست نشانده دشمن، در سال های ۱۳۰۷ تا ۱۳۱۴ خورشیدی، بی حجابیِ علنی را تا حدی رواج داد. چنان که عده ای از زن های طبقات مرفه اروپایی از طرف رضاخان اجازه داشتند در منزل لباس اروپایی به تن کنند و حتی عده ای از آنها بدون حجاب در خیابان ها حاضر شوند. حتی توافق شده بود که اگر شخصی از مراجع و علما مانع این کار شد، شهربانی و مأموران حکومتی در مقابل، از زنان بی حجاب حمایت کنند. در نهایت قانون کشف حجاب، به صورت رسمی در تاریخ ۱۷ دی ۱۳۱۴ در کشور اجرا شد. اما با به پایان رسیدن سلطنت رضا خان و روی کارآمدن محمدرضا پهلوی این قانون برداشته شد و باز هم حجاب آزاد شد. اما دشمن بیکار ننشست و به ترویج بی بند و باری و فساد و فحشا در بین درباریان و مردم پرداخت.

 

ماهواره؛ ابزار دشمن در زمین خودی

 

پس از پیروزی انقلاب و با هوشیاری مردم پروژه قانون کشف حجاب به کلی شکست خورد و بار دیگر حجاب اسلامی پوشش رسمی زنان مسلمان کشور شد. مردم آن را پذیرفته بودند و حجاب در همه زنان نهادینه شده بود. اما این برای دشمنانی که پیروزی شان را تنها در گرو از بین رفتن حجاب می دیدند اصلا خوشایند نبود. به همین دلیل آنها به هر ابزاری متوسل شدند تا بتوانند به اهداف خود در داخل کشور دست یابند. ماهواره، قدم دیگری بود که دشمن دست آویز رسیدن به خواسته اش قرار داد و آن را وارد خانه ها کرد. ماهواره تبدیل به وسیله ایی شد که در کالبد پر کردن اوقات فراغت خانواده ها ریشه ها را نابود می کرد و می سوزاند و تأثیرات جبران ناپذیری روی خانواده های ایرانی گذاشت. این وسیله بعد از گذشت مدتی جای خود را در بین خانواده ها باز کرد و به یکی از اصلی ترین منابع ترویج فساد و فحشا در جامعه تبدیل شد.

 

 

کشف حجاب بازیگران1

 

 

آزادی هایی که در نطفه خفه شد

 

پس از ورود ماهواره به خانه ها باز هم دشمن از مهره خودی در جهت رسیدن به هدفش استفاده کرد. این بار یکی از خبرنگاران نه چندان مطرح با کشف حجاب علنی، فعالیت های ضد حجاب خود را در شبکه های معاند و با هدف ترویج بی حجابی و قبح شکنی آغاز کرد. در این اقدام از زنان ایرانی خواسته شد تا عکس های بدون حجاب خود را که داخل کشور گرفته اند در صفحه یک شبکه  اجتماعی به نام آزادی های یواشکی منتشر کنند. آنها ادعا می کردند که این جنبش مردمی با استقبال مواجهه شده و پیش بینی کردند که در مدت کوتاهی حجاب به طور کلی از سر زنان ایرانی برداشته شود. اما خیلی زود مشخص شد که عکس های منتشر شده، ارسالی نبوده و از صفحات شخصی افراد به سرقت می رفته و لایک های این عکس ها تقلبی بوده؛ یعنی توسط مجری این طرح خریداری شده است. این اقدام دشمن به هیچ وجهه فراگیر نشد و در سطح همان شبکه های اجتماعی باقی ماند. با افشای حقایقِ پشت پرده آزادی های یواشکی، بازهم دشمن در مسأله کشف حجاب به درِ بسته خورد و نتوانست نقشه شوم خود را به اجرا درآورد.

 

نقشه جدید دشمن؛ کشف حجاب بازیگران درجه سومی

 

دشمنان اسلام این بار طرح جدید را به اجرا درآوردند. آن ها برای اجرایی کردن نقشه جدیدشان نیاز به افرادی داشتند که  هم دارای کمی شهرت باشند تا بتوانند از رسانه ها به عنوان بلند گو استفاده کنند و هم به دلیل مشکلاتی که داشتند درخواست آن ها را بپذیرند. به همین دلیل به بازیگران درجه دوم و سوم سینما که اغلب رویای ستاره شدن در سر داشتند پیشنهاد کار دادند. تا امروز هم ۴ به آن ها پیوستند و به بهانه های مختلف از جمله شکوفا شدن اسعدادشان حجاب را کنار گذاشتند و مورد حمایت دشمنان قرار گرفتند.

البته بودند بازیگرانی که در سال های قبل که با همین رویا تا مرز برهنگی هم پیش رفتند و بسیار خبرساز شدند اما امروز هیچ خبری از آن ها منتشر نمی شود و به جز چند نقش جزئی در فیلم های سطح پایین هیچ جا دیده نشدند و کاملا فراموش شدند.

 

کشف حجاب بازیگران 2

 

 

کدام حجاب کشف می شود؟

 

 

اما سوال این جاست که چرا باید برداشتن روسری یک بازیگر تا این انداطه خبر ساز شود و مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد؟ اگر صفحات اجتماعی بازیگران زن ایرانی چرخی بزنید و یا اسم آن ها را در یک مرورگر جست و جو کنید تمام عکس های با حجاب و بی حجاب، آرایش کرده و بی آرایش و عکس های شخصی و کاریشان به راحتی نمایش داده می شود.

از عکس هایی که به نمایش در می آید می شود به راحتی فهمید که بیشتر بازیگران ما به حجاب پایبند نیستند و قلباً به آن اعتقادی ندارند. عکس های زیادی از بازیگران در خارج از کشور منتشر شده که حجاب را رعایت نکرده اند. با این اوصاف آیا جا دارد که وقتی یک بازیگری که حتی اسم شناخته شده ایی ندارد عکس بدون حجابش را منتشر می کند تا این حد آن را رسانه ایی کنیم؟ این درست همان هدفی است که دشمن دارد. یعنی استفاده از رسانه های داخلی به عنوان بلندگویی برای تبلیغ بی حجابی!

باید بدانیم که دشمن هدفش را فراموش نکرده و هر روز در حال کشیدن نقشه ایی جدید برای رسیدن به آن است. بنابراین با اینکه باید منتظر نقشه های جدید باشیم اما این نکته را نیز نباید فراموش کنیم که  زنان ایرانی حجاب را به عنوان یک امر فطری پذیرفته اند و گرچه یک عده خواص قصد تغییر در این مسأله را دارند اما باور قلبی ایجاد شده نسبت به حجاب در بین زنان این اجازه را به آن ها نخواهد داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار