دوره آموزشی نویسندگی تکمیلی ادبیات داستانی انجمن نویسندگان استان گلستان با حضور محمدرضا سرشار نائب رئیس انجمن قلم کشور در گرگان برگزار شد.

دوره آموزشی نویسندگی تکمیلی ادبیات داستانی در گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان 24، غلامعلی نسایی مسئول انجمن نویسندگان استان گلستان ظهر امروز در دوره آموزشی نویسندگی تکمیلی اظهار داشت: این دوره آموزشی 4 روزه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و حدود 40 نفر از نویسندگان شیوه‌ها و سبک‌های مختلف نویسندگی  را فرا گرفتند.

وی افزود: این کارگاه آموزشی صبح و عصر برگزار شد و در پایان پس از گرفتن آزمون به پذیرفته‌شدگان گواهینامه بین‌المللی  انجمن قلم کشور اعطا شد.

مسئول انجمن نویسندگان استان گلستان با بیان اینکه بیش از 700 نفر عضو این انجمن هستند، تصریح کرد: هنر نویسندگی نقش مهمی در جاودانه کردن حماسه جوانان این کشور دارد و تاکنون کارگاه‌های آموزشی متعددی در این انجمن برگزار شده و دیدارهایی هم با مسئولان استان انجام شده است.

نسایی افزود: عمده اهداف ما در این انجمن ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و اخلاقی کردن جامعه دینی بوسیله شناسایی و جذب نویسندگان و ساماندهی آنها است.

وی اظهار داشت: استان گلستان نویسندگان خوبی دارد و برگزاری کلاس‌های آموزشی و حمایت از نویسندگان در جهت تولید کتاب‌های فاخر و ارزشمند که تاریخ‌ساز آینده انقلاب اسلامی در دنیا باشد از مهم ترین کارهای انجمن است.

مسئول انجمن نویسندگان استان گلستان گفت: این انجمن فراتر از کشور فکر می‌کند و با آرمانی جهانی و با تولید افکار انقلابی همچنان به موج بیداری اسلامی در دنیا با محوریت همیاری و همدلی امید دارد.

نایب رئیس انجمن قلم کشور هم در این مراسم گفت : این طرح در راستای طرح فرصت برابر انجمن قلم کشور برای ایجاد عدالت آموزشی و دسترسی جوانان مستعد سراسر کشور به مهارت‌های نویسندگی برگزار شده است.

محمدرضا سرشار افزود: استان گلستان نخستین استانی بود که به علت داشتن تشکیلات رسمی انجمن نویسندگان و اعلام آمادگی مسئولان آن این طرح را اجرا کردیم./تسنیم

ارسال نظر

  • فاطمه
    0

    سلام میشه تو گرگان کلاس نویسندگی بهم معرفی کنید؟

آخرین اخبار