معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: جشنواره موسیقی آوای فجر گلستان از 25 تا 30 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

برگزاری جشنواره موسیقی فجر از 25 بهمن ماه در گلستان

 به گزارش گلستان24، قاسم قندهاری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهارکرد: جشنواره موسیقی آوای فجر گلستان از 25 تا 30 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه با دونوازی، دوتار و پیانو آغاز خواهد شد، گفت: تقدیر از پیشکسوتان موسیقی ، و اجرای گروه کر بزرگ گرگان و آداک را در روز نخست افتتاحیه جشنوارع موسیقی فجر گلستان در 25 بهمن ماه خواهیم داشت.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در 26 بهمن ماه اجرای صحنه‎ای را خواهیم داشت و همچنین گروه موسیقی رستاک نیز در این روز اجرا خواهد داشت.

قندهاری بیان داشت: اجرای گروه موسیقی فولوکلور ترکمن و اجرای موسیقی قزاق گلستان، دوئت پیانو و گروه موسیقی اصلی شیداییان تهران از برنامه‎های موسیقی است که در 27 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در 28 بهمن ماه اجرای موسیقی افغانستان را خواهیم داشت، ابراز داشت: گروه موسیقی دل آرام کتول، گیتار کلاسیک و گروه موسیقی اصیل چکاوک از برنامه‎های است که در این روز برگزار خواهد شد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه مراسم اختتامیه را در روز پنجشنبه 29 بهمن ماه با اجرای گروه کوبه‎ای موسیقی روزبه، گروه خاطره‎ها و گروه موسیقی پارسیان از برنامه‎هایی است که در روز اختتامیه برگزار می‎شود.

قندهاری یادآور شد: در روز جمعه 30 بهمن ماه اجرای صحنه‎ای را برای غلاقمندان به صورت ویژه خواهند داشت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار