مراسم افتتاحیه جشنواره موسیفی فجر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی روز جمعه 24 بهمن با حضورمدیر کل ارشاد استان گلستان برگزار گردید

مراسم افتتاحیه جشنواره موسیفی فجر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی

مراسم افتتاحیه جشنواره موسیفی فجر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی روز جمعه 24 بهمن با حضورمدیر کل ارشاد استان گلستان برگزار گردید

به گزارش گلستان 24 ،  اولین روز از جشنواره موسیقی فجر در گلستان 24 بهمن ماه و قبل از مراسم افتتاحیه گروه موسیقی آیینی قزلباش به سرپرستی خلیل بسطامی به اجرای آیین حنابندان(رامیان) پرداخت.

افتتاحیه جشنواره موسیفی

مراسم بصورت رسمی با حضور مردم و مسولین در سالن اصلی تالار فخرالدین آغاز طی و در آن مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: هدف از برپایی این جشنواره یکی تشویق و تقویت هنرمندان و دیگری همراهی باهنرمندان بزرگ موسیقی ایران درکشوروایجاد رقابت سالم دراستان است. 

علی اصغر فضیلت مدیر کل اداره ارشاد گلستان

حجت الاسلام علی اصغر فضیلت مدیر کل اداره ارشاد گلستان با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف شکوفایی استعدادها برگزار شده است ، تصریح کرد: ما خواستار همکاری همه بخش ها برای برگزاری هر چه بهتر سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر هستیم چراکه در صورت وجود هماهنگی و همکاری با تیم اجرایی این جشنواره، آنها با دقت بیشتری به کار خود می پردازند.

در دومین روز از این جشنواره در تاریخ 25 بهمن ماه گروه آیینی «آوای كوهستان» به سرپرستی حسین نوروزی آیین شاباش را به صورت میدانی در ساعت 16:30 اجرا می كند و بعد از اذان گویی عبدالرزاق فردوسی، گروه موسیقی «آوای كتول» به سرپرستی سید احمد حسینی از علی آباد كتول و نیز گروه «ونوشه» به سرپرستی مصطفی جمال لیوانی در ساعت 18 به اجرا خواهند پرداخت. 

26 بهمن ماه در سومین روز از جشنواره گروه آیینی «ملا نفس» به سرپرستی حاج محمد ایری آیین ذكر خنجر را به صورت میدانی در ساعت 16:30 اجرا می كند و بعد از اذان گویی محمد تجری، گروه موسیقی پاپ رحمان عرب عامری در دو سانس 18 و 20 روی صحنه می رود. 

27 بهمن ماه نیز ساعت 16:30 گروه آیینی «آوای بلوچ» به سرپرستی شیراحمد هنردوست به صورت میدانی آیین رقص چوب را اجرا خواهند كرد و بعد از اذان‌گویی محمد آقایان، در ساعت 18 گروه موسیقی «نجوای كتول» به سرپرستی محمدرضا برزگر و گروه میراث به سرپرستی آرش قاسمی از تهران به اجرا می پردازند. 

28 بهمن ماه در پنجمین روز از جشنواره سی ام در استان گلستان گروه آیینی «هامون» به سرپرستی محمد نوری آیین سرتراشان را در ساعت 16:30 اجراخواهند كرد و سپس با اذان گویی اكبر حق شناس، گروه «لَله وا» به سرپرستی سید نظام موسوی روی صحنه می روند در این روز همچنین گروه بین الملل ایران و اتریش با حضور فیروزه نوایی نوازنده فلوت و محمد امین میرهاشمی گیتار در ساعت 18 به اجرا خواهند پرداخت. 

29 بهمن ماه در آخرین روز از جشنواره محمدعلی محمد نژاد اذان گویی خواهد كرد و گروه موسیقی «پارسیان» به سرپرستی هادی بایاری به اجرا می پردازد. 

مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر در استان گلستان 29 بهمن ماه ساعت 18 با تقدیر و تجلیل از پیشكسوتان موسیقی استان برگزار خواهد شد. 

اجراهای جشنواره سی ام موسیقی فجر در استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود. 

افتتاحیه جشنواره موسیفی

ارسال نظر

آخرین اخبار