مسئول بسیج دانشجویی پیام نور مرکز گرگان گفت: مسابقه ملی وبلاگ نویسی دانشگاه پیام نور گلستان با معرفی برترین وبلاگ ها به کار خود پایان داد.

مسابقه ملی وبلاگ‌نویسی پیام‌نور گلستان به کار خود خاتمه داد+ اسامی

به گزارش گلستان24،سیدحسین سیدین، مسئول بسیج دانشجویی پیام نور مرکز گرگان در گفت: مسابقه ملی وبلاگ نویسی با موضوع دفاع مقدس و محوریت «سرداران شهید»، «شهدای گمنام» و «جانبازان دفاع مقدس» که به همت بسیج دانشجویی پیام نور گلستان برگزار شده بود، با معرفی برترین وبلاگ ها به کار خود پایان داد.

وی افزود: 78 وبلاگ از دانشگاه های کشور به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد 3 وبلاگ دانشجویی به عنوان منتخبین این مسابقه معرفی شدند.

سیدین با اشاره به اینکه تجلیل از برگزیدگان مسابقه ملی وبلاگ نویسی دانشگاه پیام نور گلستان 28 بهمن ماه همزمان با یادواره شهدای غواص دانشگاه برگزار شد گفت: امید مهدوی نیک دانشجوی پیام نور استان خوزستان، شهرستان روهان با وبلاگ«بی سیم چی» به عنوان وبلاگ برتر این مسابقه معرفی شد.

مسئول بسیج دانشجویی پیام نور مرکز گرگان در ادامه وبلاگ«خط سرخ شهدا» اسماعیل جاویدان از استان مازندران را به عنوان نفر دوم و منصوره بخشی از استان خراسان رضوی با وبلاگ«خط سرخ» را به عنوان نفر سوم معرفی نمود.

سیدین در پایان خاطرنشان کرد: هارد اکسترنال1، هارد اینترنال 1 و هارد اینترنال 512 جوایزی بود که در قالب مسابقه ملی وبلاگ نویسی به نفرات اول تا سوم تقدیم شد.

منبع:دانشجو سلام

ارسال نظر

آخرین اخبار