هیئت رزمندگان فاطمیون(مدافع حرم) در پی درگذشت آیت الله واعظ طبسی(ره) با صدور بیانیه ای رحلت این عالم وارسته را تسلیت گفتند.

بیانیه مدافعان حرم در پی رحلت آیت الله طبسی
به گزارش گلستان24،  هیئت رزمندگان فاطمیون(مدافع حرم) در پی درگذشت آیت الله واعظ طبسی(ره) با صدور بیانیه ای رحلت این عالم وارسته را تسلیت گفتند.

 

انا لله و انا الیه الراجعون

ارتحال عالم مجاهد و انقلابی، یار دیرین امام راحل(ره) مدافع با صلابت مکتب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی حضرت آیت الله واعظ طبسی(ره) تولیت آستان قدس رضوی،نماینده محترم ولی فقیه و ریاست حوزه‌های علمیه خراسان رضوی را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، علمای ربانی، بیت معظم له و آحاد امت اسلامی تسلیت عرض می‌نماییم.

 

تاریخ انقلاب اسلامی بیانگر نقش آفرینی‌های سترگ و شجاعانه آیت الله واعظ طبسی(ره) در عرصه‌های گوناگون مورد نیاز انقلاب و اسلام است به گونه‌ای که وی به عنوان یکی از پیشگامان عرصه مبارزه با اسکتبار در مشهد به همراه عالمان جلیل القدر شهید هاشمی نژاد و آیت الله خامنه‌ای و از طلایه داران دفاع از مظلومین و خدمت ارزشمند و موثر برای امت اسلامی به شمار می‌رفت.

 

هیئت رزمندگان فاطمیون(مدافع حرم) ارتحال این عالم مجاهد و انقلابی را به محضر حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا (ع)، مقام عظمای ولایت، بیت معظم له و آحاد امت اسلامی تسلیت عرض می‌نماید.
 

منبع: فرهنگ نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار