با همکاری ارکستر ملی نغمه باران آثار اساتید برجسته موسیقی همچون همایون خرم و حبیب الله بدیعی و علی تجویدی ،جواد لشکری و انوشیروان روحانی را هم اجرا کردیم.

درخشش هنرمند کردکویی در عرصه موسیقی پاپ

به گزارش گلستان 24: مهدی کیا سولیست و تکنواز جوان اما با تجربه کلارینت که سابقه همکاری در ارکسترهای مختلف را دارد در گفت و گویی کوتاه با ما از خود وفعالیت هایش گفت.

اجرا در مسابقات کنسرتهای نظامی ، اجرا در ارکستر ملی صبا ، ارکستر ملی نغمه باران ، اجرا و پخش آهنگ حرمت (هدیه گروه ایرانی به مردم افغانستان دیماه 1393 ) ، اجرای سرود ولایت در محضر مقام معظم رهبری (فروردین 1393) در بیت رهبری ، اجرای کنسرت با آموزشگاه طنین ماندگار در برج آزادی تهران ، افتخار اجرا با استادپیمان براری (اسفند 1391) ، اجرای مارشهای عزاداری ماه محرم سالیان متوالی در شهرستان کردکوی و تهران و ده ها اجرای دیگر ازجمله فعالیت های ایشان در طی سالها فعالیت در عرصه موسیقی است.

پاپ

وی در ادامه به اجرای آهنگ معروف حرمت اشاره کرد و گفت آن آهنگ هدیه گروه هنرمندان ایرانی به مردم افغانستان بود که آهنگسازی و خواننده آن احسان زمانی پور و سولیست کلارینت آن من بودم.مهدی کیا در ادامه به اجرای آهنگهای ماندگار و فاخر موسیقی بزرگان موسیقی هم اشاره کرد و گفت:با همکاری ارکستر ملی نغمه باران آثار اساتید برجسته موسیقی همچون همایون خرم و حبیب الله بدیعی و علی تجویدی ،جواد لشکری و انوشیروان روحانی را هم اجرا کردیم.

مهدی کیا در پایان به سابقه 22سال فعالیتش در عرصه موسیقی اشاره کرد و گفت:هم اکنون هم بعد از پایان تحصیل در رشته آهنگسازی به تدریس این ساز در دانشگاه کنسرواتور تهران مشغولم.

ارسال نظر

  • سیداحمدحسینی.تهران
    0

    مهدی موفقیت چشمگیرتان رادرزمینه ی موسیقی پاپ تبریک عرض می نمایم.موفق ومویدباشید.

  • محمد امین کیا
    0

    مهدی جان ،امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی .صدای دلنشین سازت روح و دل هر شنونده ای روجلا می ده.

آخرین اخبار