به منظور ایجاد فرصت بیشتر برای ارسال عکس‌های پیاده‌‌روی اربعین حسینی از نجف تا کربلا، مهلت ارسال آثار به سومین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به سومین سوگواره‌ عاشورایی هیأت

به گزارش گلستان 24 به نقل از دبیرخانه "سوگواره های عاشورایی عکس و پوستر هیأت"، با توجه به استقبال شرکت کنندگان سومین دوره  این سوگواره ها و به منظور ایجاد  فرصت بیشتر برای ارسال عکس‌های پیاده‌ روی اربعین حسینی از نجف تا کربلا، مهلت ارسال آثار به سوگواره‌ها تمدید شد.

به گزارش دبیرخانه این سوگواره‌ها؛ همانطور که انتظار می رفت امسال نیز سوگواره هیأت با استقبال قابل توجهی مواجه شد که به نظر می رسد به لطف الهی، علاوه بر رشد کمی شاهد رشد  کیفی آثار به نسبت دوره های گذشته نیز باشیم. لذا با توجه به حضور پرشور هنرمندان فعال در هیأت های حسینی و تماس های مکرر این عزیزان با دبیرخانه در آخرین روزهای مهلت ارسال آثار  خصوصا به منظور ایجاد فرصت بیشتر برای ارسال عکس‌های پیاده‌ روی اربعین حسینی از نجف تا کربلا، مهلت ارسال آثار تمدید شد.

حجت الاسلام طاهری، دبیر سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت، یادآور شد سومین دوره سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت از محرم ۱۴۳۶ آغاز و مهلت ارسال آثار تا بیست و هشتم ماه صفر (سالروز رحلت حضرت ختمی مرتبت(صلوات الله علیه و آله)) اعلام شده بود که به منظور پاسخگویی به استقبال متقاضیان شرکت در سوگواره‌، تا نوزدهم دیماه ۱۳۹۲ مصادف با هفدهم ربیع الاول، سالروز میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)، تمدید شد.

سوگواره عکس در بخش اصلی شامل جلسه هیأت در زیر بخش های:فضایداخلیجلسه هیأت، فضای بیرونی هیأت، عکس پایانی و یادبود خادمان هیأت و در بخش جنبی شامل آیین های عزاداری و عکس های قدیمی و بخش ویژه نیز تحت عنوان کاروان عشق؛ پیاده روی اربعین می‌باشد.

سوگواره پوستر در بخش اصلی شامل پوسترهای اطلاع‌رسانی هیأت (اعم از عاشورایی، جلسات هفتگی و سایر مجالس هیأت)؛ و بخش جنبی شامل طراحی جایگاه و فضاسازی هیأت، و پوسترهای عاشورایی می‌باشد.

پوستر

سوگواره پوستر توسط اساتید، آقایان مسعود نجابتی، صداقت جباری، سید حسن موسی زاده، محمدرضا دوست‌محمدی و سید مهدی حسینی داوری می‌شود. آقایان سید عباس میرهاشمی،‌ فرهاد سلیمانی، جاسم غضبان پور، کمال الدین شاهرخ و ابراهیم سلیمانی نیز داوران سوگواره عکس هیأت هستند.

سه مقام نخست بخش اصلی سوگواره‌های پوستر و عکس، از این هدایا برخوردار خواهند شد: رتبه اول یک سکه بهار آزادی به همراه سه میلیون تومان کمک به هیأت؛ رتبه دوم، نیم سکه بهار آزادی به همراه دو میلیون تومان کمک به هیأت؛ و رتبه سوم، ربع سکه بهار آزادی به همراه یک میلیون تومان کمک به هیأت. در هر کدام از بخش‌ جنبی نیز یک نفر برگزیده خواهد شد که هدیه ایشان نیم سکه بهار آزادی خواهد بود و هدیه نفر برتر بخش ویژه سوگواره عکس نیز یک سکه بهار آزادی خواهد بود.

این سوگواره‌ها به همت «جامعه ایمانی مشعر» و با همراهی و همکاری «سازمان هنری رسانه ای اوج»، «مجمع فعالان اردوهای فرهنگی رحیل»، «کانون هنر شیعی»، «خانه طراحان انقلاب اسلامی»و «نهضت مردمی پوسترهای انقلاب اسلامی» برگزار می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت متن فراخوان و ارسال آثار به آدرس اینترنتی www.soog1542.irمراجعه فرمایید.

"
جامعه ایمانی مشعر"
www.1542.ir

ارسال نظر

آخرین اخبار