رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش گلستان:

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش گلستان گفت: سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس استان اردیبهشت ماه امسال در استان گلستان برگزار می‌شود.

سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس گلستان برگزار می‌شود

  به گزارش گلستان24، سیدرضا حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز مدارس استان، این مسابقات با شرکت 16هزار و 240 دانش‌آموز و 112 فرهنگی از 8 تا 15 اردیبهشت سال‌جاری به صورت متمرکز به میزبانی 2 شهرستان گرگان برای غرب استان و گنبدکاوس برای شرق استان برگزار می‌شود.

سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن

وی افزود: 116 منتخب دانش‌آموزی و 8 منتخب فرهنگی این مسابقات به مرحله کشوری که به میزبانی همدان و مشهدمقدس برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: مسابقات قرآن در رشته قرائت، حفظ، تفسیر، ترتیل و مسابقات عترت در رشته‌های نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی و مسابقات نماز در رشته‌های اذان، احکام و انشای نماز برگزار می‌شود.

حسینی گفت: براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش قرار است امسال برای نخستین‌بار در بعضی از رشته‌ها مسابقات بین‌المللی دانش‌آموزی نیز برگزار شود.

یکی از شاخص‌های اصلی فعالیت اداره آموزش و پرورش در حوزه تعلیم و تربیت، آشنایی دانش‌آموزان با قرآن و معارف اسلامی و نشر ارزش‌های قرآنی، اسلامی و انقلابی است.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش گلستان گفت: کسانی که هدایت و رشد خود را در قرآن کریم جست‌و‌جو کنند در زندگی آینده خویش نیز می‌توانند به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار