نفرات برتر بیست و چهارمین کنگره قرآنی مدارس دخترانه استعدادهای درخشان استان گلستان در شهرستان آزادشهر معرفی شدند.

اسامی نفرات برتر کنگره قرآنی استعدادهای درخشان گلستان

 به گزارش گلستان24، سیدرضا حسینی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش گلستان در حاشیه مراسم پایانی کنگره قرآنی اظهار داشت: در پایان این مسابقات با رأی هیئت داوران در بخش مفاهیم قرآنی در مقطع متوسطه اول مریم غفورانی  و در مقطع متوسطه دوم مهسا حسنی هر دو از شهرستان گرگان، در بخش حفظ ویژه در مقطع متوسطه اول فاطمه سادات موسوی از شهرستان گرگان و در مقطع متوسطه دوم سیده زهرا حسینی از شهرستان گنبدکاووس عنوان‌های برتر راکسب کردند.

نفرات برتر کنگره قرآنی

وی افزود: در بخش حفظ قرآن در مقطع متوسطه اول، مهسا جرجانی از شهرستان گنبدکاوس و در مقطع متوسطه دوم فاطمه عباسی از شهرستان گرگان و در بخش قرائت در مقطع متوسطه اول فاطمه صفری از شهرستان آزادشهر و در مقطع متوسطه دوم زینب مزرجی نژاد از شهرستان گنبدکاووس به عنوان‌های نخست دست یافتند.

حسینی تصریح کرد: همزمان با این کنگره در گرگان نیز با حضور دانش آموزان پسر مدارس استعدادهای درخشان استان گلستان، این مسابقات برگزار شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش گلستان گفت: 44 نفر برتر شامل 22دانش آموز دختر و 22 دانش آموز پسر به مرحله کشوری که پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، راه می‌یابند. 

حسینی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و شناخت شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان و تربیت نخبگان قرآنی اعلام کرد.

در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین کنگره قرآنی مدارس دخترانه استعدادهای درخشان استان گلستان در شهرستان آزادشهر، از نفرات برتر هر بخش تجلیل شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار