به مناسبت روز پدر انجام شد ؛

صبح امروز سید عباس حسینی فرماندار گرگان و سید علی مهاجر فرمانده سپاه گرگان با حضور در منزل شهید مدافع حرم سید احسان حاجی حتملو با پدر شهید حتم لو و خانواده ایشان دیدار و گفت و گو کردند.

دیدارفرماندار و فرمانده سپاه گرگان با پدر شهید حتم لو + تصاویر

به گزارش گلستان24،سید عباس حسینی صبح امروز به همراه فرمانده سپاه ناحیه گرگان در دیدار با خانواده شهید سید احسان حاجی‎حتم‎لو شهید مدافع حرم آل البیت(ع) اظهارکرد: بسیار خرسند هستیم که در روزی که مزین به نام امیر المومنین علی (ع) و روز پدر است خدمت پدر بزرگوار شهید مدافع حرم و خانواده این شهید بزرگوار رسیده‎ایم.

وی با بیان اینکه شهدا با خدا معامله کردند، گفت: سخنان دوستان و همرا‎هان شهید از اینکه شهید در انجام کارها کمتر عصبانی می‎شد یا اینکه پرتلاش و فروتن بود بیانگر این مهم است که شهید در برابر خدماتی که به خلق خدا انجام می‎داد انتظاری نداشت چرا که در فعالیت‎های خود، خدا را مد نظر داشت.

فرماندار گرگان با بیان اینکه به میمنت روز میلاد مولود کعبه امروز را ما روز پدر می‎دانیم، بیان داشت: شهدای مدافع حرم باعث شدند که حال و هوای شهر گرگان معنوی شود.

00002

شهدای مدافع حرم حال و هوای شهر ما را دفاع مقدسی کردند

در ادامه سیدعلی مهاجر فرمانده سپاه گرگان افزود: حضور شهدای مدافع حرم همچون سید احسان حاجی ‎حتم ‎لو در استان گلستان و شهر گرگان خاطرات هشت سال دفاع مقدس را بار دیگر زنده کرد.

مهاجر گفت: شهدای مدافع حرم حال و هوای شهر گرگان را دفاع مقدسی کردند و قطعا حضور شهدای مدافع حرم در شهر باعث افزایش برکات و بار معنوی شهر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در روز جمعه سوم اردیبهشت ماه شهر گرگان بار دیگر میزبان شهید مدافع حرم‎ خواهد بود، ابراز داشت: شهید افشین ذورقی هشتمین شهید مدافع حرم استان گلستان است که  پیکر این شهید مدافع حرم روز جمعه ساعت 17 وارد شهر گرگان می‎شود.

مهاجر به نخستین شهید مدافع حرم استان گلستان شهید تولی اشاره کرد و گفت: شهید تولی در یک غربت و گمنامی خاصی به شهادت رسید و از آنجا که پیکر این شهید بزرگوار به استان بازنگشت آن گونه که شایسته بود در هنگام شهادت از این شهید بزرگوار از او یاد نشد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه بسیار خرسند هستیم که امروز که میلاد با سعادت امیر المومنین(ع) است توفیق دیدار با خانواده شهید مدافع حرم را داشتیم،  ابراز داشت: از آنجایی که امسال نخستین سالی است که شهید در روز پدر در کنار خانواده بزرگوار خود نیست این دیدار را برنامه‎ریزی کردیم و امید است که حضور مسئولان باعث تسلی خاطره خانواده شهید سید احسان حاجی‎حتم‎لو شود.

  00002

   00002

 00002

 00002

 00002

 00002

 00002

 00002

منبع:گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار