فاضلی خبر داد:

مدیر کل بنیاد شهید گلستان از برگزاری اولین جشنواره ملی نمایش کوتاه خلاق به میزبانی گلستان در آذرماه95 خبر داد.

اولین جشنواره ملی نمایش کوتاه در گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان24، فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان هدف از برگزاری این جشنواره راترویج مفاهیم و جلوه های ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس و انقلاب، جلوه های ایثار و شهادت در دوران معاصر دانست.

وی بیان داشت: موضوعات اصلی فراخوان جشنواره «جلوه های ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس و انقلاب»، «جلوه های ایثار و شهادت در دوران معاصر» و «جلوه های ایثار در بانوان» هستند.

مدیر کل بنیاد گفت: متقاضیان حضور در جشنواره باید تقاضای خود را به ضمیمه ی نمایشنامه یا طرح نمایشی به دبیرخانه ی جشنواره ارسال کنند و  ملاک اصلی انتخاب آثار ، گرایش های آموزشی ، تجربی ، خلاقیت های نوین نمایشی ، استفاده حد اقل از امکانات صحنه و تکیه بر جوهره اصلی نمایش خواهد بود، همچنین متون ارسالی می بایست به صورت 3 نسخه تایپ شده و به همراه فایل آن در محیط  word به همراه فرم تکمیل شده و یک قطعه عکس از کارگردان و مجوز نویسنده به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد   و زمان اجرای آثار نباید کمتر از 15 و بیشتر 30 دقیقه باشد.

گفتنی است: مهلت ارسال آثار نمایشی به دبیرخانه جشنواره تا تاریخ  سی و یکم شهریور سال جاری است و به رتبه های اول ، دوم و سوم هر یک از بخش های : نویسندگی، کارگردانی ، بازیگری، موسیقی، طراحی صحنه و لباس به ترتیب جوایز ی شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی اهداء می گردد.

خاطرنشان می شود: داوطلبان می توانند فرم های ثبت نام و اطلاعات تکمیلی را با مراجعه به سایت  www.navideshahed.com و یا تماس مستقیم با تلفن:88305765 و نمابر:88303760 در تهران و تلفن: 01732325141 دبیرخانه گلستان تماس حاصل نمایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار