دلنوشته همسر شهید مدافع حرم «مهدی قاسمی»؛

همسر شهید مدافع حرم «مهدی قاسمی» دل‌نوشته‌ای را به همه شهدای مدافع حرم تقدیم کرد.

بی‌اعتنایی نامردان زمان به سخنان رهبر، جانمان را می‌سوزاند و خونمان را به جوش می‌آورد

به گزارش گلستان24،همسر شهید مدافع حرم "مهدی قاسمی" دل‌نوشته‌ای را به همه شهدای مدافع حرم تقدیم کرد.

وی در این دل‌نوشته آورده است:

سلام بر یوسف عزیز زهرا امام زمان(عج)، سلام بر روح زنده زمان امام خمینی رضوان‌الله ناخدای انقلاب اسلامی ایران و جهان، سلام بر ولی امر شیعیان جهان اسلام حضرت آقا امام خامنه‌ای(حفظه‌الله)، سلام بر شهیدان عاشق ولایت و شهدای مدافع حرم، سلام بر فرمانده دلاور بسیجی سرباز مدافع حریم اهل‌بیت همسرم آقا مهدی.

مهدی جان!

ای همه وجودت سرشار از عشق و نشاط و کار و تلاش و شور زندگی، ثانیه‌ها و لحظه‌ها با تو معنا می‌شود که در هرلحظه آماده بودی تا برای خدا قدم برداری، ساعت و ثانیه در مقابل عزم راسخت عقب می‌ماند، هر جا که احساس خطایی بود حضورت را درصحنه می‌دیدم که چگونه مطیع امر ولایت و برای دفاع از حق می‌شتافتی.

تو فریاد غربت شیعیان مظلوم نبل و الزهرا و کفریا که ندای هل من ناصر آن‌ها را می‌شنیدی، هنگام رسیدن به شهر الزهرا از شوق پیروزی و شادمانی در آزادی شیعیان اشک از چشمان نازنینت جاری بود، به عزیزان با ایمان فاطمیون گفتی: مردم که میوه و خوراکی تعارف می‌کنند نخورید و به کودکان بدهید و حتماً از مغازه‌ها خرید کنید و حتی اگر اصرار کردند مجانی چیزی نگیرید آن‌ها سال‌ها در محاصره بوده‌اند.

با وجود سرمای شدید زیر صفر که امکانات گرمایشی کم بود گفتی به هیچ‌یک از وسایل و لوازم خانه‌ها مثل پتو هرگز دست نگیرید که بیت‌المال است شاید صاحبانشان روزی بازگردند.

فاطمیون که شیفته اخلاق و مردانگی‌ات بودند پس از شهادتت چندین شبانه‌روز از اینکه نتوانسته بودند پیکر مطهرتان را بازگردانند می‌گریستند و همه خشم خود را با خمپاره‌ای مزین به یاد فرمانده شهیدم کاظمی، به یاد فرمانده شهیدم ایزدیار، و به یاد فرمانده شهیدم حاج مهدی قاسمی دشمن را گلوله‌باران کردند.

شهدا گل‌های خوشبوی گلستان اسلام ناب محمدی هستند که خدا گلچینشان کرد.

تک‌تک شهیدان در هر مقام و جایگاهی بهترین‌ها و نخبگان روزگارند و مطیع امر ولایت که در مسابقه عمل گوی سبقت را ربودند و به لقاءالله پیوستند.

بی‌اعتنایی نامردان زمانه به سخنان آقا و مولایمان جانمان را می‌سوزاند و خونمان را به جوش می‌آورد. ای نامردان زمانه، متهمان فسادهای میلیاردی و حامیان آن‌ها بدانید که پا روی خون شهدا گذاشته‌اید و خون سرخ شهید و خون‌دل ملت مظلوممان به‌زودی شمارا زمین خواهد زد و سرنگون خواهد شد.

به فرموده آقا شهدا یاران آخرالزمانی صاحب‌الزمان(عج) هستند.

منبع:البرز

ارسال نظر

آخرین اخبار