به قلم محسن رایجی:

به دشمن اخطار می‌دهیم، به آنانی که دانسته و ندانسته ابزار دشمن شده و فضای ارزشمند مجازی را به فساد کده‌ای برای ارضاء خواسته‌های شهوانی و حیوانی خود تبدیل کرده‌اند اخطار می‌دهیم که به خود آیند و دست از هرزگی و همراهی با شیطان اکبر بردارند و اعلام می‌کنیم برای مقابله جدی در این عرصه با خاطیان به شدت و به صورت انقلابی برخورد خواهیم کرد.

با خاطیان و شهوت رانان فضای مجازی، انقلابی برخورد می کنیم/ دشمن ویروس وار ایمان و غیرتمان را هدف گرفته است

محسن رایجی از فعالان فرهنگی اجتماعی شهر گرگان، در یادداشت اختصاصی به گلستان24، درباره نفوذ فرهنگی نوشت:

 

« ما از شهدای خود آموخته‌ایم که برای تحقق وعده‌های الهی اگر لازم باشد تا پای جان باید بایستیم.


با شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی اسکتبار جهانی شاهد شکوفایی روز افزون فکر و اندیشه از سویی و رشد و بالندگی انقلاب و جبهه استکبار ستیز آن از سوی دیگر بود و لذا دشمنان از همان آغاز تمام همت خود را برای نابودی بکار بستند، امدادهای الهی در کنار هدایت الهی امام راحل و خلف صالحش جبهه انقلاب را هر روز قوی تر و شیطان بزرگ را هر روز آشفته تر از گذشته می نمود، جنگ تحمیلی، ترورهای پی در پی از مردم و مسئولان و تحریم‌های کمر شکن، اختلافات داخلی، احزاب وابسته و نفوذی و ... هیچکدام قادر به توقف انقلاب نبوده و نخواهد بود.


جنگ‌های نیابتی، پرورش و تربیت خونخوارانی همچون القاعده و داعش و گسیل آنها به منطقه برای زیر فشار قراردادن جمهوری اسلامی ایران نیز نه تنها آرمان‌های ما را تضعیف نکرد که قدرت واقعی انقلاب اسلامی را در منطقه به رخ جهانیان کشاند و لذا دشمن امروز در جنگی نرم و نابرابر پروژه نفوذ فرهنگی را با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ای آغاز کرده است.

 

محسن رائیجی فضای مجازی


فضای مجازی و رسانه‌ای با وجود محاسن ارزشمندی که دارد می‌تواند در گسترش علم و ایمان اثر گذار باشد به همان اندازه نیز می‌تواند منشاء نفوذ و تخریب باشد لذا امروز جنگی آغاز شده آرام و نرم که همچون موریانه از درون ویروس وار ایمان، اعتقاد، فرهنگ، آداب، رسوم، غیرت و انسانیت را هدف قرارداده و ما برآنیم تا در این جنگ نیز همچون گذشتگان خود که در جنگ تحمیلی مردانه قد علم کردند، راست قامت بمانیم و به فرموده اماممان « این عرصه فرهنگی را به عرصه جهاد» تبدیل کنیم.


امام خامنه‌ای فرمودند: اگر از فضای مجازی غافل شویم اگر نیروهای مومن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد و هر کس به اندازه وسع و توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد.
ما نیز آمده‌ایم و به دشمن اخطار می‌دهیم، به آنانی که دانسته و ندانسته ابزار دشمن شده و فضای ارزشمند مجازی را به فساد کده‌ای برای ارضاء خواسته‌های شهوانی و حیوانی خود تبدیل کرده‌اند اخطار می‌دهیم که به خود آیند و دست از هرزگی و همراهی با شیطان اکبر بردارند و اعلام می‌کنیم برای مقابله جدی در این عرصه با خاطیان به شدت و به صورت انقلابی برخورد خواهیم کرد.


ما از شهدای خود آموخته‌ایم که برای تحقق وعده‌های الهی اگر لازم باشد تا پای جان باید ایستاد پس تا پای جان برای تحقق حکومت عدل الهی ایستاده‌ایم و اگر شیطان صفتان هرز اندیش بخواهند به مسیر آلوده‌ای که برگزیده‌اند ادامه دهند، ضمن معرفی آنان به امت حزب الله باید منتظر دست انتقام الهی باشند.


امام خامنه‌ای فرمودند :«کار در فضای مجازی باید همچون اذکار مستحبی بعد از نماز ما باشد» در این جنگ نرم و نابرابر که دشمن ایمان، غیرت و اعتقادات جوانان ما را هدف گرفته دست یاری به سوی همه کسانی که می‌توانند سرباز ولایت در این عرصه باشند دراز کرده و از آنان یاری می‌طلبیم.
اللهم عجل لولیک الفرج، اللهم الرزقنا شهادت فی سبیلک»

 

ارسال نظر

آخرین اخبار