شهابی در خطبه های نماز جمعه خان ببین:

سپاه پاسداران در همه موقعیت ها بهترین یاورانقلاب است و اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

نقش سپاه در اقتصاد مقومتی بسیار پر رنگ است

به گزارش گلستان24، مراسم عقیدتی سیاسی نماز جمعه شهرستان خان ببین در اولین جمعه مهرماه، به امامت حجت السلام والالمسلمین عین اله شهابی، برگزار شد.

 

1

 

در خطبه اول این مراسم، حجت الاسلام شهابی ایام ولایت حضرت علی‌.ع. را نوید عظیم الهی به جامعه بشری دانست و افزود:این واقعه بالاترین و مهم ترین بشارت الهی از طرف جبرئیل امین به خاتم المرسلین حضرت محمدبن عبدلله.ص. می باشد.

وی افزود: همه مفسران شیعه به این موضوع کاملا معتقد هستند و حدود ۳۶۰نفر ازعلمای اهل سنت در کتاب هایشان موضوع غدیر را مطرح کرده اند‍‌‍‌‌‌‌.

شهابی با بیان این که زمان و مکان واقعه غدیر خیلی مهم است، گفت: این واقعه در اخر عمر حضرت رسول اکرم.ص.، اخرین حج ایشان بوده و در اوج گرمای سوزان انجام گرفته است. پیامبر(ص) دستور داد همه حجاج در برکه غدیر جمع شوند. درمسیر چهار راه بوده است که تمامی مردمی که جمع شده بودند ازکشورهای مختلف حضورداشته اند. پیامبر ص دست حضرت علی(ع) را گرفته و ایشان را معرفی کرده است.

 

2

 

امام جمعه شهرستان خان ببین افزود: انقلاب اسلامی ما نیز به انقلاب حضرت رسول اکرم(ص) و حضرت علی(ع) گره خورده است و ادامه دهنده آن می باشد.

وی در خطبه دوم مراسم با اشاره به دیدار فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری گفت: ایشان در این دیدار نکات زیبایی را مطرح کرده و عظمت ، عزت و قدرت سپاه را در داخل و خارج از کشور معین کردند.

شهابی با بیان این که سازندگی سپاه نقش اساسی  در اقتصادمقاومتی دارد بیان کرد: سپاه پاسداران در همه موقعیت ها بهترین یاورانقلاب است و اگر سپاه نبود کشور هم نبود. این جمله حضرت امام زمان(عج) می باشد که مقام معظم رهبری هم آنرا بیان کرده اند.

وی ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد وخاطره شهیدان و رزمندگان اسلام گفت: ملت ایران اعلان امادگی خود رابرای دفاع از حریم انقلاب بیان کرده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار