سید حسین سیدین، در مصاحبه با گلستان24؛

کار این گروه جهادی، جمع کردن حجم عظیم زباله ای است که تعداد بالای زوار امام حسین «ع» در این ایام دارند . این بچه ها نظافت بین ستون ها را انجام می دهند.

اعزام اردوهای جهادی در ایام اربعین از 17 آبان / اعزام برای عموم آزاد است

سید حسین سیدین، مسئول اردوهای جهادی استان گلستان در ایام اربعین، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، درباره فعالیت های این اردوها گفت: این گروه جهادی متشکل از 44 نفر است که انشاالله از 17 آبان ماه تا 4 آذر ماه به کربلای معلا اعزام می شوند.

سیدین ادامه داد: کار این گروه جهادی، جمع کردن حجم عظیم زباله ای است که تعداد بالای زوار امام حسین «ع» در این ایام دارند . این بچه ها نظافت بین ستون ها را انجام می دهند.

 

اردوهای جهادی اربعین

 

وی با بیان این که هماهنگی این کار با سازمان عتبات عالیات کشور است ، افزود: هیچ ارگانی از این اردوها حمایت نمی کند. ما چند بانی داریم که در بحث هزینه ها ما را یاری می کنند. این کار کاملا مخلصانه است.

مسئول اردوهای جهادی استان خاطر نشان کرد: در سطح استان هر کس که مایل باشد در این اردوی جهادی شرکت کند، می تواند پاسپورت های خود را به همراه دو قطعه عکس به دست ما برسانند تا برای  ویزا اقدام شود و انشاالله از 17 آبان ماه با هماهنگی، به کربلای معلا اعزام می شوند.

ارسال نظر

آخرین اخبار