آیت الله نور مفیدی در کردکوی

آیت الله نور مفیدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان گرگان، امروز در مراسمی به مناسبت دهه فجر در شهرستان کردکوی شرکت کرد.

کردکوی، میزبان نور مفیدی

به گزارش گلستان 24، آیت الله نور مفیدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان گرگان، امروز در مراسمی به مناسبت دهه فجر در شهرستان کردکوی شرکت کرد.

وی در حالی که با تاخیر،  بین مردم کردکوی و در مسجد جامع این شهرحاضر شده بود، امشب را یکی از بیاد ماندنی ترین شب ها دانست و افزود: سی و شش سال پیش در فردا روزی، امام (ره) بعد از پانزده سال تبعید از وطن، بخاطر دین، کشور و مردم، به میهن باز گشت. وی با اعتقاد به این که روند انقلاب اسلامی به گونه ای بود که برای بسیاری از تحلیل گران جهانی، قابل تحلیل نبود گفت: تحلیل گران می خواستند انقلاب ایران را در قالب انقلاب های اتفاق افتاده تا آن زمان، مثل انقلاب فرانسه، شوروی و چین ، قرار دهند، اما نتوانستند. زیرا شرایط انقلاب ایران با این انقلاب ها متفاوت بود. آن ها قصد داشتند انقلاب ما را یک انقلاب سیاسی و اقتصادی بنامند ولی موفق نشدند. زیرا در دیگر انقلاب ها مذهب، خدا و ایمان نقشی نداشت و از عمق جان مردم نبود. اما در انقلاب ایران، نقش اساسی را ایمان به خدا، عشق به اهل بیت ، امام حسین (ع) و چیز هایی ایفا کرد، که در عمق گوشت و پوست ملت جریان داشت. این انقلاب مال همه مردم ایران بود.

نور مفیدی عنصر اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را ایمان به خدا دانست و یاد آور شد که امام خمینی (ره) دین را از گوشه زندگی مردم به وسط زندگیشان آورد. وی گفت ایمان به خدا محور این انقلاب بود و اگر قرار باشد این انقلاب ادامه پیدا کند، ایمان به خدا نیز باید ادامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان متذکر شد که در جامعه باید اخلاق رعایت شود. فساد از بین برود. وی گفت اگرچه کسی جز امام زمان (عج) نمی تواند یک حکومت واقعی اسلامی را ایجاد کند اما ما باید در این مسیر حرکت کنیم.

nnnnnn

نور مفیدی همچنین خاطر نشان کرد که باید مشکلات و انحرافات در بحث اقتصاد، عدالت، اخلاق و مبارزه با فساد که مورد تاکید رهبری است، را حل کنیم. وی متذکر شد که مبارزه با فساد مالی با جلسه حل نمی شود و همه جامعه، دولت، مجلس و قوه قضاییه باید با تمام قوا در جهت حل این مشکل گام بردارند. نور مفیدی معتقد است که باید روزنه های فساد را بست. وی مجازات عاملین فساد را باعث امیدواری مردم و خوشحالی آنان دانست.

nnn

در این مراسم جمالی فرماندار کردکوی، ضمن خوش آمد به آیت الله نور مفیدی گفت: ما باید از این دهه و دور هم جدا شدن ها استفاده کنیم و ارزش های انقلاب و دفاع مقدس را به نسل بعد منتقل کنیم.

همچنین نقاشی هایی با موضوع شهیدان، دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، توسط  هنرمندان انجمن هنر سازمان ارشاد اسلامی در محل کشیده شد. در پایان مراسم نقاشی چهره آیت الله نورمفیدی که در طی مراسم کشیده شده بود، تقدیم وی شد.

ارسال نظر

  • ناشناس
    1

    وقت مردم برای برخی خیلی بی ارزش هست. مردم توی مسجد از اذان مغرب تا ساعت 7.15 منتظر اومدن آقای نور مفیدی بودند.

    • ناشناس
      2

      وقت مردم با ارزش هست اما عزیز من از کجا میدونید مقصر ایشون هستن؟ مثلا:
      1. شاید زمانی که بهشون اعلام کردن همین ساعت بوده
      2. ممکنه مشکلی پیش آمده که تاخیر صورت گرفته
      تا کی میخواین منفی بافی کنید؟

    • ناشناس
      0

      از کجا می دونم؟ من خودم همون جا بودم و تا لحظه اومدن ایشون دم در بودم. کنار مسئولین،خیلی از مردم از خستگی پا شدن رفتن دیگه. فیلم بردارا و عکاسا دوربین به دست تو سرما وایساده بودن اونجا. همه می گفتن چرا اینقدر دیر کردن ایشون؟
      اگرم مشکلی پیش اومده باید برای مردم توضیح می دادند حداقل.

  • ناشناس
    2

    از تیتر و جمله ی شروع خبر معلوم شد که در سایت شما چه خبره
    حتی اگه نظر منو نذارید برام مهم نیست چون تا بحال یک نفر از کسانی که حتی میانه رو باشن هم در سایت شما مطلبی نذاشتن فقط از یک سلیقه و جریان فکری.

    • ناشناس
      0

      من تا حالا سه بار این خبر رو خوندم. میشه به منم بگید تیتر و جمله اولش دقیقا کجاش جهت داره؟

  • ناشناس
    0

    حرف های ایشان را من در مسجد جامع کردکوی شنیدم. بسیار عالی بود.

  • ناشناس
    0

    بعضی ها میان با نظرات خودشون از یه جبهه ای طرفداری می کنن بعد به دیگران انگ میزنن میگن شما جهت داری
    واقعیت ها رو باید گفت حالا چه بعضی ها خوششون بیاد و چه بعضی ها بدشون بیاد

آخرین اخبار