حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای شهابی، امام جمعه خان ببین:

تخلف قابل قبول نیست. اعم از تخلف مسئولین و غیر مسئولین. زبدگان یا غیر زبدگان. قهرمانان سیاسی ، ورزشی یا علمی و صنعتی. تخلف تخلف است، هر کس که باشد، در هر جایگاه و هر پستی که باشد، باید مواخذه شود. قانون آقا زاده، غلام زاده و بنده زاده نمی شناسد. همه را یکسان می بیند.

قانون، آقا زاده غلام زاده و بنده زاده نمی شناسد

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای شهابی، امام جمعه محترم خان ببین، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، گفت: حضرت آقا در دیدار قهرمانان و ورزشکاران مسابقات آسیایی و پارا آسیایی، نکته های زیبایی مطرح کردند. از جمله توصیه هایی که ایشان در این حضور داشتند، بحث برخورد با متخلفین بوده است. حضرت آقا تاکید کردند که در برخورد با متخلف نباید هیچ ملاحظه و سهل انگاری شود. زیرا تخلف قابل قبول نیست. اعم از تخلف مسئولین و غیر مسئولین. زبدگان یا غیر زبدگان. قهرمانان سیاسی ، ورزشی یا علمی و صنعتی. تخلف، تخلف است، هر کس که باشد، در هر جایگاه و هر پستی که باشد، باید مواخذه شود. قانون آقا زاده، غلام زاده و بنده زاده نمی شناسد. همه را یکسان می بیند. منتها آن کس که بامش بیش، برفش بیشتر. قهرمانان عرصه های سیاسی، اقتصادی و ورزشی مسئولیت سنگین تری دارند. تخلف آن ها نه تنها خودشان، بلکه دین، نظام و انقلاب را زیر سوال می برد. با این تخلف، به جایگاه وی و نظام لطمه وارد می شود.

EEEEEEEE

وی با بیان اعتقاد به این موضوع که صدای زمین خوردن متخلف قهرمان سیاسی و اقتصادی و ورزشی،را همگان می شنوند. زیرا شخصیت او بزرگ است، افزود: چه در اقتصاد باشد چه در ورزش و سیاست. بنابراین به او باید متناسب با ضربه ای که وارد کرده است ضربه زد. هیچ ملاحظه ای نباید کرد.بنا بر شرع هم، فرد متخلف باید تقاص پس دهد. امام صادق (ع) می فرماید:« کار زشت، زشت است. اما برای تویی که دوست دار مایی زشت تر است.کار خوب خوب است. اما برای تو که دوست دار اهل بیت خوب تر است. چون تو از مایی».  بنابراین کار زشت من مسلمان شیعه، زشت تر است. چون من متعلق اهل بیت هستم و کار من به اسم آن ها تمام می شود.

EEEEEE

حجت الاسلام شهابی برای بررسی این موضوع در استان گلست نیز ادامه داد: آدم خوب و بد همه جا هست. طوری نیست که بگوییم در این جا و استان ما هیچ تخلفی صورت نمی گیرد. متخلف در همه ارگان ها و طبقات کاری است. اما اصل بر طهارت، درستی و صداقت است. سوء ظن خوب نیست. تهمت مجموعه ای از دروغ و غیبت است. بنابراین سنگین تر از آن دوست،  مواظب باشیم به دیگران تهمت نزنیم. اصل بر خوب بودن و خدمت کردن همه مسئولین و مردم است. ولی با خائنین باید برخورد جدی کرد.

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    مورد توجه بعضی آقا زاده ها

آخرین اخبار