محسن رائیجی:

بعضی از مسئولین به باور و یقین مرگ هنوز نرسیدن و فکر می کنند مرگ برای آنان نیست. لذا به ریاست محترم دانشگاه اعلام می کنیم جهت جبران مافات کمترین کاری که می تواند بکند از مردم شریف گرگان و خصوصاً خانواده معظم شهدا عذرخواهی کند.

بی احترامی به شهدا را بر نمی تابیم / ریاست دانشگاه از شهدا و خانواده هایشان عذرخواهی کند

محسن رایجی از فعالان فرهنگی اجتماعی شهر گرگان، ، به گلستان24 نوشت:

 

 

« شهدای حرم رفتند با دشمن مبارزه کردند که اگر اینها مبارزه نمی کردند این دشمن می آمد داخل کشوراگر جلویش گرفته نمی شد ما باید اینجا در کرمانشاه ،همدان و بقیه استانها با آنها می جنگیدیم و جلوی اینها را می گرفتیم ،درواقع این شهدای عزیز ما ، جان خودشان را دفاع از کشور،ملت،  دین و انقلاب اسلامی فدا کردند” (بیانات امام خامنه ای(مد ظله العالی) در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم( 

امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در دنیای امروز مرهون جانفشانی عزیزانی است که با نام زیبای مدافعان حرم ، خارج از مرزهای ایران اسلامی به دفاع از ملت شریف ایران و اسلام عزیز برخواسته اند.
متاسفانه باخبر شدیم اهانتی به ساحت مقدس این عزیزان صورت گرفته است و این خبر قلب مردم گرگان زمین را به درد آورده است.
با اعلام نتایج انتخابات سال 92 و پیروزی بسیار رقیق ،چند دهم درصدی، جبهه متحد اصلاح طلبان ، امید و... که از هر ابزاری برای جلب رای به هرقیمتی و از شخصی با هر نیتی بدست آمد، تبلیغات و هجمه سنگینی برای فتح سنگر به سنگر همه سنگرهای نظام با تکیه بر دو اصل ، تخریب ظالمانه همه مسئولین دولتی 8 سال قبل با هر پست و مقامی و با هر عملکرد مثبت و منفی آن و همچنین القاء حل همه مشکلات کشور بخصوص مشکلات اقتصادی با فرجام برجام که بسیار هوشمندانه اجرای آن در آستانه انتخابات مجلس دهم انتخاب شده بود، فتنه گران و حامیان آنان با تصور خام خود تولدی دیگر بر مجلس ششم را انتظار می کشیدند.
با گذشت زمان و ابتر ماندن برجام های چند گانه، نه برجام و نتایج آن برکام بود و نه آن سیاه نمایی ها در نتیجه انتخابات مجلس باب میل آنها بود. ملت بزرگ ایران به تأسی از رهنمود های حکیمانه رهبری عظیم الشان انقلاب نشان داده اند به همه کسانی که اعتماد می کنند اگر عملکرد مناسبی نداشته باشند دیگر اعتماد مجدد نمی کنند.
شکست خوردگان سیاسی که هنوز خود را در حال و هوای مجلس ششم می بینند از عصبانیت دیگر نمی توانند پرده در چهره نگه دارند و آن چیزی که سالها به ریا سعی داشتند در باطن خود نگه دارند و در شرایط لازم از آن استفاده کنند دیگر چاره ای جز نشان دادن چهره اصلی خود ندارند و در وضعیتی قرار گرفته اند که مجبور شدند نقاب از رخ کشیده و باطن خود را آشکار می نمایند.
 
محسن رائیجی شهدا
 
ضمن محکوم نمودن سخنان سخیف و نسنجیده دانشجویان و اهانت به مقام شامخ شهدای مدافع حرم به آن شاهدان زنده اعلام می کنیم ، ما هرچه داریم از خون شهدا داریم و هرگونه بی احترامی به آنان را برنمی تابیم. چگونه است برای ورود و خروج افراد و دانشجویان به محیط دانشگاه باید از کارت دانشجوی یا هماهنگی با واحد مربوط باشد اما برای برگزاری تریبون آزاد آن هم در محیط آزاد دانشگاه نیاز به نظارت ندارد؟ ای کسانی که به برکت و ثمره خون پاک و مقدس این شهدای عزیز در آرامش کامل و بدون هیچ استرس در اتاقتان به مدیریت خود آن هم با حقوق های آنچنانی می باشید، به هوش باشید تا زمانی آن میز برای شما خواهد بود که پای خود را بیش از گلیم خود برندارید والله خون پاک این شهدا در یوم الحسرت گریبان گیر شما خواهد بود.هرچه گاهی با خود فکر می کنم که بعضی از مسئولین به باور و یقین مرگ هنوز نرسیدن و فکر می کنند مرگ برای آنان نیست. لذا به ریاست محترم دانشگاه اعلام می کنیم جهت جبران مافات کمترین کاری که می تواند بکند از مردم  شریف گرگان و خصوصاً خانواده معظم شهدا عذرخواهی کند.

ارسال نظر

آخرین اخبار