نشان حرکت ملی «سرزمین برادری» که در قالب سفر جمع زیادی از هنرمندان، اساتید حوزه و دانشگاه و ورزشکاران برجسته کشور به سه استان کردستان، گلستان و سیستان و بلوچستان انجام می شود، رونمایی شد.

نشان کاروان «سرزمین برادری» رونمایی شد

به گزارش گلستان 24، روابط عمومی اتحادیه بین المللی امت واحده، دیدار رودرو با مردم، گفت و گو با علما، نخبگان و هنرمندان مؤثر سه استان کردستان، گلستان و سیستان وبلوچستان، تجلیل از فعالان عرصه وحدت و … برخی از برنامه های این سفر سه روزه را تشکیل می دهد.سرزمین برادری

یونس رجبی، طراح این لوگو اظهار داشت: ایرانی بودن و استفاده از خط ملی شکسته نستعلیق، سادگی در ارتباط و خوانایی، توجه به رنگ های ملی و پرچم کشور، استفاده از گل به عنوان نماد محبت و مهربانی و اخوت، داشتن گردش و حرکت دوار متناسب با موضوع کاروان و… برخی از مولفه های این نشان را تشکیل می دهد.

وی افزود: در مجموع خود کلمات و کشیده های سین، نون و یاء حس لطافت و آغوش باز برادرانه را منتقل می کند. ضمن اینکه خط شکسته از قدیم خط علم و آموزش بوده و با موضوع سفر فرهیختگان و اهل علم و هنر هماهنگی دارد.

رجبی در پایان اظهار داشت بسیار خوشحال هستم که توانستم به عنوان یک گرافیست سهمی در این حرکت که نماد وحدت ملی و تقویت روحیه اخوت و برادری و سعه صدر و همزیستی و دوستی در کشور است داشته باشم.

جزئیات سفر کاروان «ایران، سرزمین برادری» و برنامه های آن در سه منطقه مذکور، متعاقباً اعلام خواهد شد./سلام گنبد

ارسال نظر

آخرین اخبار