با گسترش روز افزون استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و نداشتن فرهنگ صحیح استفاده برخی افراد از این فضا شاهد ترویج بی فرهنگی به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی بخصوص در اینستاگرام هستیم.

بی غیرتی اینستاگرامی!

به گزارش گلستان24،  با گسترش استفاده روز افزون عموم مردم از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شاهد برخی بی فرهنگی ها هستیم که اصلا نمیشود به سادگی از کنار آن گذر کرد.

بی غیرتی اینستاگرامی!
نشر تصاویر کاملا بی حجاب زنان و برخی دختران در فضای اینستاگرام برای جذب فالوی بیشتر ، بی فرهنگی مدرن است که به شدت در حال گسترش است و هر روز تعدادی به این بی فرهنگی متاسفانه روی می آورند و هیچ گونه فرهنگ سازی هم ظاهرا برای این افراد موثر نیست؟!
انتشار برخی تصاویر از مراسم عقد و عروسی و مراسم های خصوصی و جشن های فامیلی و مختلط و... عمده تصاویری است که برخی زنان و دختران در اینستاگرام بدون حجاب برای معرفی خودشان به عموم در معرض چندین هزار نفر قرار میدهند تا مخاطب بیشتری برای خود جذب کنند؟!
 
نشر تصاویر بدون حجاب این زنان و دختران در اینستاگرام بسیار تاسف آور است وقتی در کنار برخی از نزدیکان شان مثل پدر و برادر و شوهر(!) هستند و آن وقت است که مردان بی غیرت هم مشخص می شوند که اجازه می دهند تصاویر ناموس شان در معرض دید عموم قرار بگیرد و همه در مورد محرمشان و اندام و قیافه و... نظر بدهند و ارتباط داشته باشند.
 
بی غیرتی اینستاگرامی عنوان جدیدی است که برخی از افراد این روزها یدک می کشند ولی ظاهرا غرب پرستی و زندگی آزاد و بی قید وبند آنقدر برایشان با اهمیت در نگاه شان جلوه پیدا کرده است و غرق در آزادی های فاسد این دنیا شده اند که همه ارزش های اسلامی و ایرانی شان را به دست فراموشی سپرده اند.
 
رضا شاه روزگاری در تلاش بود تا با زور از سر زنان ایرانی حجاب را بردارد ولی موفق نشد و زنان ایرانی در آن زمان از اعتقادات خود با هر توانی که داشتند دفاع کردند و در مقابل ظلم و زور رضا شاه برای کشف حجاب ایستادگی کردند، اما این روزها وقتی شاهد این بی عفتی ها و بی حیایی های برخی از زنان و دختران در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هستیم باید از آن زنان شیر زن زمان رضا شاه یاد کنیم دو نسل قبل مادران ایرانی که پاکدامن و باعفت و حیا بودند اما متاسفانه با تبلیغات گسترده دشمنان و بدگویی از حجاب و ترویج بی فرهنگی با تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از بستر فضای مجازی این روزها در فضای اینستاگرام بخصوص شاهد بی غیرتی مردان و بی عفتی و بی حیایی زنان و دختران هستیم که فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی شان را به تمدن فروپاشیده شده غرب فروخته اند.
 
در ادامه می خواستیم برخی از تصاویر واقعا تاسف آور را منتشر کنیم که به دلیل این که فضای این شبکه اجتماعی در دسترس عموم مردم است و همگان این روزها می بینند که در این شبکه های اجتماعی چه خبر است از نشر تصاویر اجتناب کردیم.
انتهای پیام/


منبع : دانا

ارسال نظر

آخرین اخبار