مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان مینودشت:

بسیج ادارات مینودشت درتجمعی در کمیته امداد شهرستان مینودشت مراسم روز9 دی را گرامی داشتند.این مراسم باشکوه با دعای پر فیض زیارت عاشورا همراه شد.

مردم درپایبندی به اسلام، انقلاب و ولایت فقیه با هیچ کسی تعارف ندارند

photo_2016-12-29_22-42-58

 بسیج ادارات مینودشت درتجمعی در کمیته امداد شهرستان مینودشت مراسم روز9 دی را گرامی داشتند.این مراسم باشکوه با دعای پر فیض زیارت عاشورا همراه شد.

به گزارش گلستان 24، شیرعلی وزیری مدیر کمیته امداد شهرستان مینودشت در مراسم گرامی داشت 9 دی گفت: حماسه ۹ دی حماسه ای که فقط ۳ روز پس از جسارت به عاشورا و عزای اباعبدا.. سراسر ایران را فرا گرفت. وی افزود: این حماسه یک باردیگر نشان داد که مردم ایران اسلامی فارغ از دسته بندی های سیاسی و مشکلات و کاستی ها،  درپایبندی به اسلام، انقلاب و ولایت فقیه با هیچ کسی تعارف ندارند.

شوکه شدن کشورهای غربی و فتنه گران

 وزیری با اشاره به اینکه مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان،  در حرکتی خودجوش حماسه آفریدند، خاطر نشان کرد: مردم فهیم ایران با پخش اعلامیه هایی مبنی بر راهپیمایی در روز ۹دی جهت اعلام برائت از فتنه گران و حمایت از رهبری و آرمان های انقلاب و اسلام دست به تظاهراتی با شکوه و به یادماندنی زدند. در این روز بود که قریب به اتفاق تحلیلگران سیاسی و سران کشورهای غربی و فتنه گران شوکه شدند. آنان هرگز تصور نمی کردند که 9 دی روز تشییع جنازه فتنه باشد.

مردم در 9دی مشت محکمی بر دهان فتنه گران زدند

نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مینودشت هم دراین مراسم  ضمن تبین فنتنه سال 88 به  توضیح ابعاد آن پرداخته و در بخشی دیگراز سخنانش به نقش مردم در حماسه 9دی و در پایداری نظام و انقلاب اسلامی اشاره فرمود.حجت الاسلام محمد مظفری ضمن تاکید بر بصیرت و صبر بالای  مردم ولایت مدار و عاشق اهل بیت گفت:مردم با حضور به موقع خود در صحنه و دفاع از ولایت با واکسینه کردن انقلاب از آفات و آسیب های داخلی و خارجی اجازه ندادند تا فتنه گران به خط قرمز های نظام ورود کنند. وی در ادامه افزود:مردم در این روزبا حضور پرخورش در راه پیمایی 9 دی ضمن بیعت مجدد با ولایت، مشت محکمی بر دهان فتنه گران داخلی و خارجی  زدند و با قدرت از نظام اسلامی بخوبی و با عظمت دفاع کردند.

مظفری اشاره ای هم به سخنان رهبر انقلاب کرد وگفت:رهبر فرمودند:"من در همین فتنه‌ى 88 به بعضى دوستان قرائن و شواهد را نشان دادم؛ حداقل از ده سال، پانزده سال قبل از آن، برنامه‌ریزى وجود داشت. از بعد از رحلت امام برنامه‌ریزى وجود داشت؛ اثر آن برنامه‌ریزى در سال 78 ظاهر شد؛ در زندگىِ پیچیده‌ى اجتماعىِ امروز، بدون بصیرت نمی شود حرکت کرد. جوانها باید فکر کنند، بیندیشند،بصیرت خودشان را افزایش بدهند."وی ادامه داد:رهبری چراغ و چشم بینای بصیرت است که مردم در سایه آن هدایت می شوند. اینجاست که دشمنان به این خطر پی برده اند و سالهاست که توطئه می کنند تا این مسیر و چراغ بصیرت را از مردم جدا سازند.اما هر بار در مقابل مردم و نیروی ایمان آنان شکست خورده اند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار