در جدیدترین کنسرتی که قرار است بزودی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اجرا شود رحمان خواننده ای از دیار علی آباد کتول که پله های ترقی خود را با تشویق گوگوش و منصور بدست آورده روی صحنه می رود.

باز هم کنسرتی جدید در گرگان

یکی از انتقادات اساسی مردم گرگان به مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در طول یکسال گذشته برگزاری کنسرتهایی است نه تنها دغدغه ای از فرهنگ و هنر ایرانی - اسلامی را مرتفع نمی کند بلکه دغدغه هایی چون اختلاط پسر و دختر و انتقال یک فرهنگ غربی سخیف به نسل جوان را زنده کرده است .

به گزارش گلستان 24،در واقع تازه متوجه صحبتهای روز تودیع و معارفه دکتر منتظری مدیر سابق و حجت الاسلام فضیلت مدیر کل جدید ارشاد می شویم که منتظری می گفت هنر و فرهنگ امانت مردم دست ماست و من هرگز خیانت در امانت نمی کنم و براستی در طول هشت سال این کار را انجام داد .

اما در دوره مدیریت جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان نه تنها فضای فرهنگی شهر گرگان به واسطه این کنسرتها ها خدشه دار شده بلکه یک کاسبی برای برخی افراد درون مجموعه ارشاد و بیرون از آن ایجاد شده تا به سود سرشاری برسند .

البته جولان کنسرت بیشتر به گرگان مرکز استان محدود می شود و آن هم به دلیل نداشتن متولی فرهنگی این لجام گیسختگی فرهنگی وجود دارد وگرنه در گنبدکاووس به همت امام جمعه شجاع ان شهرستان که در مراسم معارفه مدیر جدید ارشاد گنبد کاووس هشدار داد که اجازه برگزاری هیچ کنسرتی در این شهر ندارد ، این آشفتگی دیده نمی شود.

hqdefault

رحمان در گرگان به صحنه می رود!

اما در جدیدترین کنسرتی که قرار است بزودی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اجرا شود رحمان خواننده ای از دیار علی آباد کتول برای اولین بار می خواهد آهنگهایش را اجرا کند .

رحمان اگر چه در بین خوانندگان داخلی محبوبیتی کشوری ندارد و تا کنون نتوانسته جایگاهی درخور کسب کند اما در فضای مجازی به واسطه تبلیغات زیاد هواداران اندکی دارد .

البته رحمان از آن دست خوانندگانی است که عشق زیاد به خوانندگی باعث شد تا مثل خیلی دیگر از شمالی ها که اکثریت مسابقات خوانندگی شبکه های ماهواره ای را تشکیل می دهند ،به ندای شبکه های ماهواره ای لبیک بگوید و حتی در مسابقه خوانندگی شبکه ماهواره ای تی پرشیان استار در سال 90 رتبه اول را بدست آورد که داوری برخی از آن مسابقات را افرادی چون گوگوش و منصور از خواننده های فراری به عهده داشتند .

حال همین خواننده که هیچ فرقی بین شبکه های دخلی و شبکه های معاند خارجی که با هزینه های سرسام آور شمشیر به نابودی کشور ما بسته اند ،نمی گذارد ، می خواهد در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به روی صحنه برود . مگر می شود اندیشه ها و افکار گوگوش و منصور در سر داشته باشی و از ان طرف به دنبال انتقال فرهنگ و هنر ایرانی به مردم کشورت باشی؟

البته بنظر می رسد رحمان بیش از آنکه بخواهد دلبسته گوگوش و منصور و ... باشد شیفته صدایش و جلب توجه و پیدا کردن هوادارانی در بین مردم است و این پتانسیل می تواند به وی کمک کند تا گذشته را فراموش کرده و با تکیه بر فرهنگ و هنر بومی و ملت خود و برای مردم خوب این کشور بخواند و حنجره اش را هزینه کند .

Rankings

شبکه تی وی پرشین استار چیست؟

شبکه ماهواره ای " تی وی پرشیا " در اوایل سال 87 آغاز به کار کرد . این شبکه سرگرمی ساز نیز از کشور آلمان و شهر کلن از منطقه ای با نام هورت به روی ماهواره ارسال می شد .

خشایار غیاثی ، یکی از کنسرت گذاران ایرانی در آلمان به همراه سه شخص دیگر این شبکه را مدیریت می کنند . گفتنی است غیاثی پیش از این نیز در کشورهای اروپایی به دنبال کشف خواننده بوده و گاهی مسابقه های کوچکی نیز در برخی از این کشورها برگزار می کرد .

 غیاثی در ابتدا در خود آلمان مرحله نخست مسابقه انتخاب خواننده را با نام ( nextPersian star ) برگزار کرد . شرکت کنندگان به جز چند نفر همه از کشورهای اروپایی حاضر شده بودند و آن نتیجه ای را که وی به دنبالش بود به دست نیاورد . به هر حال وی دراوایل سال 88 مسابقه را به دبی منتقل کرد و از اینجا بود که بسیاری از علاقمندان خوانندگی از ایران در این مسابقه شرکت کردند .

وی با فواصلی چند ماهه هر دوره را در طول سال برگزار می کرد و در حال حاضر دوره چهارم این مسابقه در مراحل انتهایی خود می باشد . مراحل چندگانه هر دوره این مسابقه به صورت متناوب در دبی و آنتالیای ترکیه برگزار می شود .

IMG 1829

ارسال نظر

آخرین اخبار