رضا امیرخانی، حبیب احمدزاده، محمدحسین جعفریان، مصطفی رحماندوست، محمدرضا شهیدی فرد و محمدحسین قدمی در قالب کاروان های «سرزمین برادری» آخر این هفته مهمان اهل سنت کشور می شوند.

هنرمندان برجسته کشور مهمان اهل سنت می شوند+ اسامی

به گزارش گلستان 24، سید سلیم غفوری دبیر اتحادیه بین المللی امت واحده گفت: چهره های برجسته علمی، هنری و ورزشی کشور در قالب کاروان های سرزمین برادری روزهای ۲۹ بهمن الی ۳ اسفندماه مهمان اهل سنت استان های «سیستان و بلوچستان»، «کردستان» و «گلستان» هستند.
غفوری ضمن اعلام اسامی برخی از هنرمندان مشارکت کننده در این حرکت، افزود: اسامی اعلام شده تنها برخی از اعضاء کاروان های «سرزمین برادری» است و اسامی چهره های برجسته ای که در این حرکت ملی حضور دارند به مرور در هفته جاری اعلام خواهد شد.

5665
دبیر اتحادیه بین المللی امت واحده پیش از این نیز در تبیین اهداف این حرکت ملی گفته بود: برای مخاطبان بین المللی، نمایاندن فضای برادری میان اهل سنت و اهل تشیع در ایران مطرح است. برای فضای داخل هم، پررنگ کردن نگاه و رویکرد میان¬فرهنگی در تعاملات شیعیان و اهل سنت و دوری از تعصبات نابجا و اصلاح تصویر ذهنی طرفین از یکدیگر –کهبعضادررسانههابهطورنادرستومعوجیارائهمیشود- مدنظرقرارگرفتهاست.
کاروان «ایران، سرزمین برادری» در روزهای پایانی بهمن ماه به سه استان گلستان (مناطق شرقی استان)، کردستان و سیستان وبلوچستان سفر می کند. «دیدار رودررو با مردم»، «گفت وگو با علما، نخبگان و هنرمندان مؤثر سه استان کردستان، گلستان و سیستان وبلوچستان»، «تجلیل از فعالان عرصۀ وحدت» و… برخی از برنامه های این سفر سه روزه را تشکیل می دهد.

انتهای پیام/سلام گنبد

ارسال نظر

آخرین اخبار