تا روی صندلی جاگیر شدم دیدم عوامل فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» روی صحنه آمده اند. دختری چادری نظرم را جلب کرد. صدای خنده تمسخر آمیز چند نفر که پشت سرم نشسته بودند، نظرم را جلب کرد. می‌گفتند: فیلمی که بازیگرش چادری باشه معلومه خودش چی از آب درمیاد!

مرغ «سحر» نغمه نجابت سرداد

به گزارش گلستان 24، وقتی سالن را ترک می کردم، همان‌ها هنوز اشک‌هایشان را پاک نکرده بودند...

«سحر احمدپور» بازیگر جوان سینمای ایران با فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» به جامعه سینمایی معرفی شد. بازیگری که با حجاب برتر وارد هنر سینما شده است و امیداوریم که همچنان حجاب برترش را حفظ کند. او نقش یک دختر یتیم از اهالی بم را به خوبی و روان بازی کرد و اشک هایش هیچ گاه از ذهن مخاطب پاک نمی شود.

علی جلیلوند، کارگردان فیلم در نشست خبری، چند بار از او تشکر و عذرخواهی کرد و گفت که احمدپور سختی های زیادی در روند تولید فیلم کشیده است.

«سحر احمدپور» می توانست مثل همه بازیگران رنگ به رنگ در کاخ جشنواره (در کنار برج میلاد) مانتویی کوتاه را با رژ لبی جیغ، بیامیزد و احیانا در محیط باز کاخ هم سیگاری بگیراند و دل ها را ببرد. اما دلبری او با پوشش موقر و نجیبانه اش برای همه کسانی که دلشان مریض نبود، در سراسر کشور ماندگار شد.

افسران - سحر احمدپور بازیگر جوانی که با حجاب برتر وارد جشنواره فیلم فجر شد!

بگذارید همین جا یادی از الهام چرخنده کنیم که راه رفته را بازگشت و به بانوان زهرایی پیوست. علی نگهدارش و بدخواهانش، هدایت شده بادا!

ارسال نظر

آخرین اخبار