2 شهیدگمنام به مهمانی علی آبادی ها آمدند

مسافران گمنام و اما آشنای روزهای دفاع برای ساعاتی به علی آبادکتول آمدند و همین چند ساعت کافی بود تا مانند سال های دور دوباره در این شهر بوی عطر بهشت بپیچد.

یک نفس با ما نشستی خانه بوی گل گرفت+ تصاویر

دیروز برای علی آبادی ها روز خاصی بود چرا که هنوز لحظه تحویل سال نیامده، دعای حول حالنا الی احسن الحالشان مستجاب شد.

به گزارش گلستان 24، در آستانه بهار و همزمان با آغاز ایام فاطمیه 2 شهید گمنام 19 و 27 ساله از منطقه ام الرصاص به گلستان آمده و در مسیر آرامگاه ابدیشان در گنبد، ساعتی مهمان علی آبادی ها شدند.

مراسم از میدان ولایت با حضور خانواده های شهدا و مردم همراه با ادای احترام نیروهای نظامی و انتظامی و نواختن گروه مارش آغاز شد.

بعد از اجرای مراسم استقبال، پیکر مطهر شهدا برای تشییع روی شانه های مردمی که از ساعتی قبل برای ملاقات با آن ها به میدان ولایت آمده بودند، قرار گرفت.

مریم عاشوری خواهر 2 شهید می گفت: در آستانه بهار طبیعت این شهیدان آمدند تا جان های ما هم بهاری شود.

در ادامه مراسم پیکر 2 شهید دقایقی در مصلی امام رضا (ع) آرام گرفت تا مردم این شهر برای همیشه با آن ها وداع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی امام جمعه علی آبادکتول در مراسم تشییع این شهیدان، گفت: شهدا و رزمندگان در 8 سال جنگ تحمیلی جهاد کردند که جهاد اصغر بود و حالا مردم وظیفه سنگین تری دارند.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن اذعان داشت: جنگ امروز جنگ نرم و مقابله با آن در حکم جهاد اکبر است و پیروزی در آن ورود همه ی مردم جامعه را می طلبد.

مراسم به انتها رسید. در حالی که وداع و دل کندن از این 2 شهیدگمنام برای مردم سخت بود، خودروی حمل شهدا آمد تا پیکر مطهرشان را به دست دانشجویان و مردم گنبد برساند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار