در حاشیه هشتمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور صورت گرفت:

رحیم آبفروش، معاون دبیر جامعه ایمانی مشعر در این مراسم گفت: تمام تلاش و کوشش مجموعه این بوده است که امر هیأت را در تمام ابعاد و زوایا مورد توجه قرار دهند و از موضوعات جزئی تا ابر مسئله‌ها مورد توجه قرار گرفته است که البته نسبت اولویت‌ها متفاوت بوده است.

رونمایی از ششمین سوگواره های عاشورایی عکس و پوستر هیأت

به گزارش گلستان 24، آئین رونمایی از پوستر سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت به همراه سومین دوره گرافیک محیطی در حاشیه هشتمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور در سالن غدیر مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران مهدی(عج) برگزار شد.

رحیم آبفروش، معاون دبیر جامعه ایمانی مشعر در این مراسم گفت: تمام تلاش و کوشش مجموعه این بوده است که مسئله هیأت را در تمام ابعاد و زوایا از موضوعات جزئی تا ابر مسئله‌ها مورد توجه قرار گرفته دهند که البته نسبت اولویت‌ها متفاوت بوده است.

وی ادامه داد: امسال ششمین دوره این سوگواره‌ها به برکت اجتماع نوکران امام حسین(ع) در این مکان کلید می‌خورد. این طرح‌ها توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی انجام گرفته و طبق فرموده استاد نجابتی، کارها همپای طرح‌های جهانی در حرکت است.

ایشان اظهار داشتند: سومین دوره گرافیک محیطی نیز با تغییر و تحولاتی همراه بوده و بخشهایی که از سوگواره پوستر به امر پوستر مرتبط نبود قلمه زده و در یک فراخوان مستقل جمع بندی کردیم. بحث دکور, علم، کتیبه و المان های عاشورایی شهری در این بخش جمع بندی می‌شود.

آبفروش گفت: همچنین شش جلد کتاب از دوره های مختلف گردآوری شده است که می‌تواند مخزن مبارکی برای انتقال تجربه بوده و هیأت ها از آن استفاده کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار