در پی نابودی داعش

خانواده شهید مدافع حرم «سید احسان حاجی حتملو» و خانواده شهید مدافع حرم «حاج احمد غلامی» در پی نابودی شجره خبیثه ملعونه داعش محضر رهبر معظم انقلاب پیام تبریکی صادر کردند.

پیام تبریک خانواده شهدای مدافع حرم گلستانی به مقام معظم رهبری

به گزارش گلستان 24، با اعلام خبر مسرت بخش نابودی شجره خبیثه ملعونه صهیونیستی-آمریکایی داعش به دست جبهه مقاومت از سوی سردار قاسم سلیمانی، خانواده شهید مدافع حرم «سید احسان حاجی حتملو» و خانواده شهید مدافع حرم «حاج احمد غلامی» نیز پیام تبریکی محضر مقام عظمای ولایت، حضرت آیت العظمی الامام خامنه ای صادر کردند.

پاسرو: متن این پیام خانواده شهید مدافع حرم «سید احسان حاجی حتملو» به شرح زیر است:

ظفر بزرگ و پیروزی مسرت بخش جبهه مقاومت بر تروریست بزرگ جهانی، داعش خبیث، بار دیگر گوهر درخشان عزم و اراده ی پولادین غیورمردان ایران زمین و پاسداران رشید اسلام را در برابر چشم جهانیان به جلوه آورد.

دعای خیر، تدابیر حکیمانه و راهبری های بی بدیل حضرتعالی، مهمترین و موثرترین گزینه موثر در این پیروزیست.

شنیدن این خبر از سوی فرمانده رشید مخلص و ولایتمدار سپاه قدس، سردار حاج قاسم سلیمانی مرهمی بود بر قلب های داغدیده ما در عزای شهادت پدران و همسران و فرزندان و همرزمان شهیدمان که در این جهاد فی سبیل الله به فیض عظیم قرب الی الله نائل آمدند.

رهبرا...

جان های ما و جان های فرزندان و پدران و عزیزان ما به فدای اسلان و قرآن که هر کجا نیاز و دستور حضرتتان باشد به جهاد برخواهیم خواست.

ضمن عرض تبریک به محضر مبارک حضرتعالی و فرمانده غیور و ولایتمدار سپاه قدس، بر خود فرض می دانیم از رشادت های رزمندگان جان بر کف جبهه مقاومت تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان از خداوند متعال توفیقات روزافزون را مسئلت نماییم.

hatamloooo1

hatamloooo2

تیترآزاد: متن این پیام خانواده شهید مدافع حرم «شهید حاج احمد غلامی» به شرح زیر است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

ان تنصرا... ینصرکم و یثبت اقدامکم – سوره مبارکه محمد ایه ۷

اگر (آیین) خدار را یاری کنید، شما را یاری می کند و گامهایتان را استوار می سازد.

محضر شریف ولی امر مسلمین، حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) سلام علیکم و رحمه اله

امید دل مظلومان، جانمان به فدایت، سرت سلامت

اینک که رایحه دلنشین پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در سوریه، عراق و دیگر بلاد اسلامی در سایه اطلاعت از فرامین آن حکیم فرزانه، روحیه شهادت طلبی، صبر و استقلامت امت اسلام، وحدت شیعه وسنی و دیگر ادیان الهی تحت نظر ولایت و مرجعیت، جان انسانهای پاک سرشت را نوازش داده و باعث شکست توطئه های شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس و خلافت خود خوانده داعش خبیث شد و سبب شادی امت اسلام گردید.

اماما ما خانواده شهدای مدافع حرم بر خود می بالیم که لطف الهی شامل ما شد تا پدران،همسران و فرزندان ما با فرماندهی ، فرمانده شجاع، دلیر، بی ادعا، مخلص و یادگار هشت سال دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی و تحت زعامت آن مرجع عالیقدر از حریم آل ا... دفاع نموده و به فوز عظیم شهادت نائل امدند.

رهبر عزیزتر از جانمان، ما خانواده شهدای مدافع حرم استان گلستان ضمن عرض تبریک این پیروزی تاریخی و سرنوشت ساز، خدمت ان زعیم عالیقدر، عهد و پیمان می بندیم همواره پا در رکاب اماده جانفشانی هستیم تا هر زمان اذن دهید،جان ناقابل خود و فرزندانمان را در طبق اخلاص نهاده و زمین را تحت فرامین حضرتعالی و با فرماندهی ، فرماندهان رشید اسلام همچون حاج قاسم سلیمانی از لوث وجود یزیدیان پاک کنیم.

پدر شهید حاج احمد غلامی

یحیی غلامی

a1

انتهای پیام/


منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار