حسین انزاعی، کارشناس و فعال فرهنگی استان:

شعاری که مقام معظم رهبری انتخاب می کنند را کل جریانات و جناح های کشور که در صدد انجام کار هستند، باید سرلوحه کار خود قرار دهند و آن را چراغ راهی در مسیر یک ساله کار خود قرار دهند.

همه جریانات و جناح ها، سخنان رهبری را چراغ راه خود قرار دهند

حسین انزاعی، کارشناس و فعال فرهنگی استان، در مصاحبه با گلستان 24، درباره فعالیت های سال گذشته خود می گوید: از اوایل مهر ماه سال 93، به قرارگاه طلاب آمدیم. محرم شده بود. یک اردوی جهاد تبلیغی داشتیم، که توسط برادر، امین بیان همراه با حدود چهل نفر از دوستان برگزار شد و با سخنرانی چند رسانه ای استان را پوشش دادند. همراه با پاورپینت و اسلاید، سخنرانی می کردند. موضوع اصلی این سیزده چهارده شب، بحث شیعه ولایی و یا شیعه انقلابی بود.

وی ادامه می دهد: برنامه دیگری که داشتیم، آموزش طلاب برای سبک زندگی و شیوه نوین همسر داری برای طلاب متعهل، در حضور زن و مرد بود . همچنین آموزش طلاب برای جریان سازی در قالب مبانی اسلامی و تبیین شاکله و آرمان انقلاب اسلامی، برنامه اردویی  ، خیمه های معرفتی در ایام متعدد برای پاسخگویی به سوالات شرعی و شبهات در اماکن عمومی  هم از دیگر کار هایی بود که انجام گرفت و با استقبال خوبی هم از طرف مردم رو برو شد.

w

انزاعی اقامه نماز جماعت در شب های جمعه در یادمان های شهدا مثل تپه نور الشهدا را از دیگر فعالیت های سال 93 بر می شمارد و می گوید: بحث اهدای گل به پرستاران در روز پرستار در بیمارستان شهدای 5 آذر، برگزاری یادواره شهدای روحانی، پیگیری کار شهید گمنام و دفن در حوزه علمیه امام صادق هم از دیگر فعالیت های ما در سال گذشته بود. همچنین تشکیل کلاس ها و هیئات قرآنی و خادمین شهدای گمنام، تشکیل کرسی آزاد اندیشی بین حوزه و دانشگاه در چندین نوبت متعدد، تجمع بزرگ فاطمیون، مسابقه بزرگ زینت فاطمی، رونمایی از شهدای روحانی، تجمع طلاب در حماسه 9 دی، حضور در مهد کودک ها و تشکیل کلاس هایی برای کودکان و حضور در دبیرستان و ارتباط بر قرار کردن با نوجوانان دبیرستانی نیز در سال گذشته انجام شد.

وی درباره برنامه های سال 94 می گوید: برنامه های سال 94 زیاد است. اما از آن جایی که هنوز با کارگروه به تصویب نرسیده است، رسانه ای نمی شود.

حسین انزاعی

حسین انزاعی معتقد است شعاری که مقام معظم رهبری انتخاب می کنند را کل جریانات و جناح های کشور که در صدد انجام کار هستند، باید سرلوحه کار خود قرار دهند و آن را چراغ راهی در مسیر یک ساله کار خود قرار دهند. وی می گوید: شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی که مقام معظم رهبری به عنوان شعار امسال برگزیدند نشان دهنده این است که مردم و دولت از یک پیکرند و جدای از هم نیستند. باید دولت به مردم اعتماد کند و به آن ها اعتماد کند و مردم هم همین طور. البته انتقاد سازنده وظیفه ای است که بر گردن همه است. به نظر بنده دولت و ملت باید در مسیر آرمان های انقلاب و خط مشی حضرت امام (ره)، مطابق موازین اسلام باشند.

وی می گوید: در خواست من از همه اقشار ، چه سیاسیون  و چه دیگر افراد این است که  همگی تابع محض ولی فقیه خودمان باشیم. هر کس از مسیر ولی فقیه انحراف پیدا کرد به هلاکت رسید.

ارسال نظر

آخرین اخبار