مسئول بخش بازی و نرم افزار، سازمان سراج گلستان:

پاسندی: مشکل اصلی ما در طراحی نرم افزار جامع شهدای مدافع حرم استان گلستان کمبود اطلاعات در این زمینه بود و دستگاه های مربوط همکاری چندانی در این خصوص با ما نداشتند.

اپلیکیشن شهدای مدافع حرم استان جهت پاسداشت جایگاه شهدا تولید شده است/ شهروندان گلستانی می توانند همینک این نرم افزار جامع را دانلود کنند

به گزارش گلستان24؛حسین پاسندی مسئول بخش بازی و نرم افزار، سازمان فضایی مجازی سراج (مرکز استان گلستان) در رابطه با اپلیکیشن شهدای مدافع حرم استان گلستان که توسط خانواده شهدا و سردار معروفی،رونمایی شد،گفت:طبق برنامه ریزی که از ابتدای سال 97 در سازمان فضای مجازی سراج، مرکز استان گلستان شده بود، قرار بود امسال برای شهدای مدافع حرم استان گلستان نرم افزاری طراحی شود.

وی با بیان اینکه طراحی این اپلیکیشن به اطلاعات زیادی در خصوص شهدا نیاز داشت، یادآوری کرد:برای جمع آوری محتوای مورد نیاز، نامه نگاری هایی با بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته 4000 هزار شهید داشتیم که بعد از انتظار طولانی (روند استعلام از نهادهای امنیتی)، تنها چند برگ کاغذ شامل اسامی شهدا مدافع حرم، آن هم به صورت ناقص به ما تحویل داده شد.

حسین پاسندی در رابطه با این اپلیکیشن، خاطرنشان کرد: این اپلیکیشن بخش های مختلفی دارد که شامل مطالب جامع از تمامی شهدای مدافع حرم استان، کلیپ های مرتبط با شهدای مدافع حرم استان، گالری تصاویر تمامی شهدای مدافع حرم استان، امکان جستجو در مطالب، اشتراک گذاری متن، امکان ارسال تصاویر و مطالب کاربران از طریق بخش ارتباط با ما می شود.

وی اذعان، داشت:چون تاکنون محتوای تمام شهدا مدافع حرم جمع آوری نشده بود، برخی از اطلاعاتی که در فضای مجازی منتشر شده، دارای اشکالاتی هست، که در بروز رسانی های آینده این مشکل برطرف می شود.

مسئول بخش بازی و نرم افزار، سازمان فضایی مجازی سراج با اشاره به این که پس از انتشار رسمی این اپلیکیشن، استقبال مخاطبین بسیار عالی بود، تصریح کرد: در حال حاضر بعد از مدت چند روز حدود 200 نصب فعال داشتیم که امیدواریم این آمار افزایش پیدا کند.

پاسندی در پایان یادآور شد: بزرگترین مشکل ما در طراحی این نرم افزار جمع آوری محتوا مورد نیاز بود، همانطور که گفته شد چون تا به حال کسی به صورت جامع تمام اطلاعات رو جمع آوری نکرده بود، پیدا کردن و جمع آن مشکل بود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

آخرین اخبار