بی شک دشمنان می دانند که از صدر اسلام تا به امروز نقش زن در اسلام بسیار برجسته بوده وبه همین علت آنها در صدد هستند تا بانوان جامعه ما را به حاشیه ببرند واز اهداف اصلی آنها که تربیت و تحکیم بنیاد خانواده است دور کنند.

نقش زنان در جامعه اسلامی هدایت گری خانواده است/دشمنان برای نابودی جامعه ما زنان را هدف قرار داده اند

به گزارش گلستان24؛در دو دوره اسلام ، سخت ترین دوران زمانی بود که مردان کمتراز انگشت های یک دست در رکاب اسلام بودند،یکی از این دوران بعد از وفات پیامبر (ص) و دیگری بعد از شهادت امام حسین (ع) بوده که وضعیت فرهنگی و بصیرتی جامعه به بدترین دوران تاریخ اسلام رسیده بوده اما نقش دو زن در این دو دوره بی نظیر بود چرا که آنها در بطن صحنه حضور داشتند.

حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) علاوه بر نجات و حفظ امام زمان خود ، توانستند دوباره شور و مسیر اصلی اسلامی را در جامعه زنده کنند.

زنان در عرضه های فرهنگی و اجتماعی بهترین فعالین و تاثیرگذارترین عناصر هستند و هر گاه در عرصه ای ورود پیدا کردند توانستند نقش هدایت گر و حفظ کننده جامعه باشند و بنیان خانواده را استوار نگه دارند.

در دوره های معاصر فراماسون ها و صهیونیست ها جهت ترویج بی بندباری و از بین بردن جامعه جهانی شروع به انحراف زنان جامعه کردند و اگر به گذشته برگردیم در یک قرن اخیر اگر حتی زنان غربی را مشاهده کنیم عکسها و فیلم های قدیمی زنان اروپائی و آمریکایی مانند عشایر دارای لباس کامل آستین بلند و پارچه ای بر سر و لباس های پف کرده بودند.

اما با ترویج فحشا و فساد صهیونیست ها توانستند علاوه بر نابودی خانواده ،حیا و عفاف، مشکلات اجتماعی فراوانی مانند طلاق ، حرامزادگی ، ازدواج با همجنس و حیوانات را پرورش دهند؛و شخصیت زنان غربی ابزار تجارت و مدلینگ جهت سود آوری و به عنوان یک ابزار جنسی سواستفاده می شوند.

شخصیت زنان اسلام علاوه بر حس و احساس ظریف و مهربان ، مدیریت کانون خانواده و تربیت کننده کودکان و بزرگ مردان آینده ، همسران با صلابت و همراه شوهران و نقش دهنده فرهنگ و اساس جامعه هستند، الگوهایی مانند حضرت زهرا (س) حضرت زینب (س) و حضرت معصومه (س)  که نمونه های کامل نقش زن در اسلام است.

از این رو متوجه خواهیم شده که چرا دشمنان ما با تمام قدرت خود در عرصه جنگ نرم خانواده و زنان جامعه ما را هدف قرار داده اند و میخواهند با ترویج بی حیایی وبی عفتی زنان ما را از وظیفه اصلی آنها یعنی تربیت مردانی استوار و با صلابت دور کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار