به همت سازمان فضای مجازی سراج اپلیکیشن موکب یاب گلستان تولید ومنتشر شد.

موکب های استان گلستان را به راحتی در کشور عراق پیدا کنید+لینک دانلود نرم افزار

به گزارش گلستان24؛«سید پیام حسینی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر رونمایی از نرم افزار موکب یاب گلستان، گفت: این نرم افزار ویژه استفاده زائران پیاده روی اربعین حسینی با هدف تسهیل فرآیند یافتن مواکب استان گلستان در شهرهای زیارتی عراق طراحی و تولید شده است.

مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی استان گلستان افزود: این نرم افزار برای تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید طراحی شده و از جمله امکانات آن می توان به امکان نمایش موقعیت موکب های استان گلستان بصورت آنلاین بر روی نقشه و همچنین نمایش نقشه آفلاین آن اشاره کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: زائرین می توانند مشخصات جامع مواکب گلستان را در این نرم افزار مشاهده کنند و در صورت لزوم با مسئول موکب ارتباط بگیرند.

مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در گلستان در ادامه تاکید کرد: این نرم افزار مشخصات ۱۳ عدد از موکب های اربعینی در شهرهای نجف، کربلا، سامراء و شهر مسیب را به نمایش گذاشته است تا به معرفی و موقعیت یابی هر چه بهتر زائران پیاده روی اربعین کمک کند.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: نرم افزار موکب یاب گلستان توسط جمعی از فعالان تولیدکننده نرم افزارهای انقلابی استان، زیر نظر مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در گلستان تولید شده است.

گفتنی است؛ جهت دریافت این نرم افزار " اینجا "  کلیک نمایید.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار