مدیر این فروشگاه گفته این اقدام در راستای حمایت از زنان صورت می گیرد تا برای همه ثابت شود زنان در جامعه تنها به عنوان خانه دار محسوب نمی شوند(!)

افتتاح فروشگاه ویژه "دکورهای جنسی" حلال در عربستان!

به گزارش گلستان 24، پایگاه خبری النشره به نقل از روزنامه ایندیپندنت گزارش داد: اولین مرکز ویژه اسباب بازی ها و دکورهای "جنسی" حلال در مکه توسط یک مرد افتتاح خواهد شد.

 

بر پایه این گزارش؛ مدیر این مرکز تجاری گفته این مرکز با مجوز سازمان های دولتی عربستان افتتاح خواهد شد و مطابق با دین اسلام به عرضه محصولات خود مبادرت خواهد کرد(!)

 

مدیر این فروشگاه گفته این اقدام در راستای حمایت از زنان صورت می گیرد تا برای همه ثابت شود زنان در جامعه تنها به عنوان خانه دار محسوب نمی شوند که در بیرون از خانه زیر عبا و مقنعه مخفی شده اند. این مرکز برای این مسئله افتتاح می شود تا زنان هم در جامعه مطرح شوند(!)

 

این فروشگاه قرار است محصولاتی را ارائه دهد که در روابط عاشقانه زن و شوهر سهم داشته باشند و فضای زندگی عاشقانه را میان آنها تغییر دهند(!)

 

لازم به ذکر است علمای وهابی و افراطی عربستان شراب و غذاهای دریایی حرام را با توجیه و استناد به روایات ضعیف که اکثریت قریب به اتفاق علمای اسلام آنها را حرام می دانند، حلال می کنند.

 

شراب، گوشت و برخی از محصولات "حلال" که در عربستان به فروش می رسد زائیده فتواها و نظریه های من در آوردی علمای تکفیری و وهابی عربستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار