با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه؛

دریادواره سرداران و 190 شهید یگاه 60 زرهی گنبد و شهدای مدافع حرم استان گلستان جانشین نیروی زمینی سپاه گفت :نمی توان قدرت ایستادگی ایران در مقابل آنها را با معیار مادی مقایسه کرد. وقتی توکل به خدا وعشق به شهادت باشد باید از تمامیت ارضی و ارزشها دفاع کنیم.

یادواره سرداران و ۱۹۰ شهید یگان ۶۰ زرهی عمار یاسرو شهدای مدافع حرم گلستان در گنبد برگزارشد

به گزارش گلستان 24، در این یادواره جانشین نیروی زمینی سپاه گفت :نمی توان قدرت ایستادگی ایران در مقابل آنها را با معیار مادی مقایسه کرد. وقتی توکل به خدا وعشق به شهادت باشد باید از تمامیت ارضی و ارزشها دفاع کنیم.

سردار عبدالله عراقی اذعان کرد: وقتی عاشق شهادت شدیم و شهادت برای ما حل شد در مقابل دشمن می توانیم از تمامیت ارضی و حیثیت خود دفاع کنیم چیزی که در مبارزه با صدام تجربه کردیم و با توکل به خدا موفق شدیم.

وی همچنین با اشاره به سالروز عملیات بیت المقدس به برخی از رشادت های رزمندگان در این عملیات اشاره کرد و اظهار کرد: در آنجا نیز صدام موانعی را با کمک کارشناسانش ایجاد کرده بود که با محاسبات مادی مرتفع نمی شد.

وی در پایان گفت : نیروی زمینی در جبهه های جنوب شرق ، شمال غرب و غرب کشور در حال انجام ماموریت های خود است .

جانشین نیروی زمینی سپاه در پایان خاطر نشان کرد: نیروی زمینی بواسطه بکارگیری نیروهای مردمی ، قبایل ، عشایر و بسیجیان بومی الحمدالله توانسته امروز امنیت پایدار نسبی را تامین کند و هر روز نیز بر این امنیت افزوده می شود./ساجد نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار